اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احداث پیست دوچرخه‌سواری در فامنین

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از احداث پیست دوچرخه‌سواری در شهرستان فامنین خبر داد.

احداث پیست دوچرخه‌سواری در فامنین

علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با همکاری هیات دوچرخه‌سواری استان و حمایت مسئولان شهرستانی به ویژه فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر فامنین به زودی پیست دوچرخه سواری در زمین ۵۰۰ متری در دو لاین در محوطه مجتمع امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد: سرانه ورزشی در فامنین به نسبت جمعیت شهرستان پائین است و قطع به یقین احداث چنین پروژه‌هایی به تقویت سرانه و افزایش نشاط و شادابی مردم کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه شهرستان فامنین و روستاهای اطراف سرشار از استعدادهای ناب ورزشی هستند خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند سالن یک‌هزار و ۵۰۰ نفری شهرستان و سالن ورزش باستانی نیاز به تامین اعتبار بیشتری دارند و برای افتتاح هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها و دیگر پروژه‌های ورزشی در شهرستان تلاش خواهیم کرد.

حقیقی در ادامه با اشاره به نشست اخیر خود با پیشکسوتان ورزش همدان تصریح کرد: پیشکسوتان ورزشی استان همدان حق بزرگی بر گردن ورزش دارند و همت و تلاش این عزیزان باید برای جوانان ما الگو باشد، چراکه آنها، گنجینه‌های گرانبهایی هستند که نباید فراموش شوند.

وی اضافه کرد: پرچم ورزش استان همدان در گذشته و حال را همین پیشکسوتان توانستند بالا نگه دارند و ورزشکاران ما باید قدردان تلاش این عزیزان باشند و درس ورزش را برای زندگی ورزشی خود مشق کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه انتظار ما از جامعه ورزشی و ورزشکاران، حفظ حرمت و جایگاه پیشکسوتان و بهره‌گیری از اخلاق، دانش و تجربه آنها در توسعه ورزش است افزود: انجمن پیشکسوتان ورزش همدان در سال ۷۹ با هدف تکریم و ایجاد ارتباط برای انتقال تجارب پیشکسوتان به جامعه ورزشی جوان تاسیس شد و خوشحالیم که تا به امروز با حضور قهرمانان و بزرگان از هیچ کوششی در راستای توسعه ورزش دیار هگمتانه دریغ نکرده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول