اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اجرای طرح ملی «نذر آب 5» در استان قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه خدمات درمانی تا توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی در قالب طرح ملی نذر آب ۵ در شهرستان‌ تاکستان خبر داد.

اجرای طرح ملی «نذر آب 5» در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسن آصفی در این رابطه اظهار کرد: اجرای طرح ملی نذر آب ۵ در راستای تسکین آلام بشری و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر از روز گذشته در شهرستان تاکستان آغاز و امروز ۱۷ شهریور ماه ادامه پیدا می کند. 

وی افزود: اجرای طرح نذر آب با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت داوطلبان در روستای قلعه قره داش در دستور کار قرار دارد که با توجه به تنش‌های آبی موجود توسط جمعیت هلال احمر اجرای آن در قزوین آغاز شد.

آصفی با بیان اینکه روستای قلعه قره داش از توابع شهرستان تاکستان در روزهای ۱۶ و‌۱۷ میزبان کاروان نذر آب جمعیت هلال احمر استان است، تصریح کرد: این برنامه با حضور مسئولین شهرستانی، به ویژه بخشدار منطقه و حضور بر مزار شهدای روستا و دیدار با خانواده معظم شهداء آغاز شد. 

وی افزود: این طرح با ارائه خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان و حضور اکیپ پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و ارائه خدمات توانبخشی و تیم سحر برای کودکان ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت داوطلبان و خیرین در این طرح تا پایان شهریور ماه با ارائه خدمات معیشت محور، سلامت‌محور و تأمین آب شرب سالم از طریق خرید و در اختیار گذاشتن لوله و اتصالات لازم برای این پروژه در روستاهایی که طرح نذر آب ۵ در آنها به اجرا در می آید بتوانیم خدمات شایسته و ‌مناسبی ارائه دهیم تا موجب ایجاد رضایت‌مندی در بین این قشر از جامعه باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول