اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتصاب «معینی‌پور» به معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی

آیین تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

انتصاب «معینی‌پور» به معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، آیین تکریم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیخ‌الاسلامی و معارفه مسعود معینی‌پور به عنوان معاون فضای مجازی، هنر و رسانه(مهر) دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد واعظی رئیس این دفتر برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد واعظی، در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دفتر تبلیغات اسلامی وجود نیروهای دارای استعداد و ظرفیت‌های بالا است که در کمتر مجموعه‌ای قابل مشاهده است و در سال‌های گذشته نهادهای مختلفی از دفتر تبلیغات اسلامی درخواست نیرو داشته‌اند که این امر گواهی بر این ادعاست.

وی افزود: معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه اگرچه در سال 98 در قالب معاونت راه‌اندازی شده است، اما بخش‌هایی از آن دارای قدمت بیشتری است و ظرفیت‌های زیادی را داراست.

واعظی خاطرنشان کرد: تعهد و ادای دین دکتر معینی‌پور نسبت به دفتر تبلیغات اسلامی، مثال‌زدنی است و از ایشان جهت قبول این مسئولیت کمال تشکر را داریم.

وی مساعی و تلاش‌های در مسیر فعالیت‌های فرهنگی را دارای حسن فاعلی دانست و گفت: در مسیر هدایت مردم و اعتلای کلمة الله اخلاص و نیت پاک لازم است؛ این گونه فعالیت‌ها دارای حسن فاعلی هستند و نزد خداوند دارای اجر و پاداش خواهند بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ‌الاسلامی در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه را قابل تحسین برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم دکتر معینی‌پور بتوانند با بررسی ظرفیت‌ها و کمبودهای این معاونت به ارتقای سطح فعالیت‌های آن بپردازند.

در این مراسم متن احکام انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی به عنوان رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی تهران  و مسعود معینی‌پور و همچنین لوح سپاس از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی رئیس سابق دفتر تبلیغات اسلامی تهران ، به صورت جداگانه قرائت و تقدیم شد.

انتهای پیام / 78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول