اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ساخت ۵۰۰ هزار مسکن برای دهک‌های کم درآمد در کشور

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: بر اساس تفاهم نامه بین وزارت راه و شهرسازی و سپاه، قرار است ۵۰۰ هزار مسکن برای دهک‌های کم درآمد در کشور ساخته شود.

ساخت ۵۰۰ هزار مسکن برای دهک‌های کم درآمد در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، وحید کرم‌اللهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان که با حضور رییس کمیته امداد امام (ره) کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه حدود ۱۴۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد پس از پالایش‌های انجام شده  ۴۰ هزار نفر واجد شرایط نهضت ملی مسکن شناخته شد.

وی افزود: ۶ هزار و ۷۹۸ نفر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که  ۱۶۶۸ نفر تأیید و ۳۱۰ نفر در حال بررسی است، ۴ هزار و ۳۷۸ نفر نیز رد درخواست یا انصراف داده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۴ هزار و ۹۸۶ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۶۰ نفر تأیید و ۲۵۰ نفر در حال بررسی است.

کرم‌اللهی به ۱۷۶ واحد مسکن مهر نیمه تمام نیز اشاره کرد و افزود: این واحدها که از ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند، بر اساس تفاهم انجام شده  ۹۶ واحد برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و ۸۶ واحد برای مددجویان بهزیستی است.

وی بیان کرد: برای تکمیل واحدهای کمیته امداد ۳۰ میلیارد تومان و بهزیستی ۲۵ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: زمین‌هایی در خرم‌آباد داریم برای ساخت ۱۷۰ واحد که ۱۱۵ واحد برای مددجویان کمیته امداد و ۵۵ واحد هم برای مددجویان بهزیستی است.

کرم‌اللهی همچنین به توافق نامه وزیر راه و شهرسازی با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه قرار است ۵۰۰ هزار مسکن برای دهک‌های کم درآمد در کشور ساخته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول