اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کاهش تخلفات نانوایی ها در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تخلفات نانوایی های قزوین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

کاهش تخلفات نانوایی ها در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود نایب فرجی اظهار کرد: تخلفات در حوزه نانوایی ها بر اساس تعداد شکایات مردمی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی افزود: تعداد شکایات مردمی در بازه زمانی پنج ماه گذشته از ۵۰ تا ۶۰ مورد شکایت روزانه به ۱۰ مورد شکایت در روز رسیده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: روزانه ۲۴ بازرس از سازمان جهاد کشاورزی و بسیج به صورت صبح و عصر در قالب تیمهای دونفره بر فعالیت نانواییهایی سطح استان نظارت کرده و تمامی موارد لازم را به متصدیان نانوایی متذکر میشوند.

نایب فرجی ادامه داد: برخی از تخلفات معمول و مرسوم نانوایی با تشدید بازرسیها کاهش یافته است و با تجهیز دستگاه کارتخوان و همچنین نظارت میدانی و هوشمند بر نانواییها مواردی مثل عرضه آرد خارج از شبکه، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه، الزام به تخمه دار کردن نان و مواردی از این قبیل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی گفت: برخی نانوایان متخلفی که قبلا از چشم نظارتی قانون دور مانده و دست به تخلف می زدند، اکنون به دلیل حضور مستمر نظارت و با علم به اینکه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به صورت روزانه از آنها بازرسی خواهند کرد، تخلفی نمی کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

گفتنی است در استان قزوین یک هزار و ۶۲۹ واحد نانوایی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول