اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری جشن اشتغال 360 نیروی جدید شرکت ایران ترانسفو با حضور وزیر کشور

جشن اشتغال 360 نیروی جدیدالورود شرکت ایران ترانسفو با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در زنجان برگزارش شد.

برگزاری جشن اشتغال 360 نیروی جدید شرکت ایران ترانسفو با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد ظهیری، مدیرعامل ایران ترانسفو ظهر امروز در مراسم جشن اشتغال 360 نیروی جدید شرکت ایران ترانسفو که با حضور وزیر کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: از امروز ۳۶۰ نفر به مجموعه شرکت اضافه می‌شود.
مدیرعامل ایران ترانسفو گفت: این اتفاقات خوب در شرایطی رخ داده که کشور و ایران ترانسفو مستقیما تحت تحریم است و وقتی صادرات رشد پیدا کرده و ۲ هزار نیرو اضافه می‌شود، این یعنی می‌توان کالایی تولید کرد که با مشابه خارجی رقابت کند.
وی افزود: ما به هر ترتیب چرخ تولید را می چرخانیم و چراغ تولید روشن نگه خواهد داشت.
ظهیری افزود: اگر با مجوز خودروسازی که درخواست کردیم موافقت شود هزار نفر نیروی جدید و اگر نشود ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم به کارگیری خواهند شد.

در ادامه محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز با تبریک به اعضای جدیدالورود به این مجموعه، گفت: ترانسفورماتور سازی زنجان پیشانی صنعت استان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه شرکت ایران ترانسفو مسیر رشد را ادامه داده و انتظار می‌رود، سبد محصولات خود را متنوع کند، تصریح کرد: سبد خروجی و تنوع محصولات شرکت تاثیر چشمگیری در وضعیت تحریم خواهد داشت. 

استاندار زنجان با بیان اینکه شرکت ترانسفو باید دست شرکت‌های دانش‌بنیان را بگیرد، افزود: امیدواریم بزرگی و بلوغ این صنعت بزرگ به دیگر صنایع استان زنجان سر ریز شده و شتاب دهنده توسعه صنعت استان باشد. 
افشارچی با بیان اینکه ۳۷ درصد ارزش افزوده اقتصادی استان متعلق به صنعت است، گفت: در استان برنامه‌ریزی کرده و پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم در امور گشایش ایجاد کنیم و همه موفقیت‌ها با تلاش امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/73005

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول