اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دروازه عتبات| پخش روزانه 6 ساعت برنامه با موضوع اربعین در صدا و سیمای مرکز ایلام

مدیر کل صدا و سیما مرکز استان ایلام گفت: امسال در ایام اربعین حسینی معاونت سیمای مرکز روزانه ۶ ساعت برنامه با موضوع اربعین را پخش خواهد کرد.

دروازه عتبات| پخش روزانه 6 ساعت برنامه با موضوع اربعین در صدا و سیمای مرکز ایلام

بازوند مدیر کل صدا و سیما مرکز استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مرز مهران با توجه به این که از لحاظ بعد مسافت نزدیکترین مرز به کشور عراق است لذا می‌طلبد مسئولین کشوری هم با توجه به پتانسیل ها و وضعیت جغرافیایی منطقه از لحاظ بودجه و امکانات رفاهی به استان ایلام و به خصوص شهرستان مهران بیشترین توجه را داشته باشند.

وی افزود: امسال در ایام اربعین حسینی معاونت سیمای مرکز با پخش روزانه ۶ ساعت برنامه با موضوع اربعین، معاونت صدا با پخش برنامه های مختلف ویژه اربعین، معاونت خبر با پخش خبرهای ویژه اربعین و ارتباط با اخبار شبکه های سراسری، معاونت فضای مجازی با تولید و پخش کلیپ نماهنگ و پخش زنده در فضای مجازی و همچنین سه گروه مستندساز تلویزیونی با استقرار در مرز مهران حضور میلیونی مردم و بازدید مسئولان کشوری و استانی از شهرستان مهران را به سمع و نظر مشتاقانه حسینی می رسانند.

مدیر کل صدا و سیما مرکز ایلام بیان کرد: دست اندرکاران، برنامه سازان و گزارشگران صدا و سیمای مرکز ایلام به صورت شبانه روزی آماده به تصویرکشیدن شور و شعور زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کنگره عظیم اربعین حسینی در قالب برنامه های صدا، سیما خبر و فضای مجازی در مرز بین المللی مهران و انعکاس آن در شبکه های سراسری استانی و بین المللی هستند.

بازوند ضمن تصریح در ارتباط با میزبانی و مهمان نواز بودن مردم استان ایلام گفت: ایام اربعین فرصت مناسبی برای نمایش مهمان نوازی و عشق و ارادت مردم استان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت است

وی در پایان افزود: عملیات رسانه‌ای با حضور بیش از ۷۰ نفر از برنامه سازان و دست اندرکاران صدا و سیمای مرکز ایلام اجرا می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول