اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خبر خوب| رد رشوه توسط مامور وظیفه‌شناس پلیس راه قزوین

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از صحت عمل و رد رشوه مامور وظیفه‌شناس پلیس راه قزوین خبر داد.

خبر خوب| رد رشوه توسط مامور وظیفه‌شناس پلیس راه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ حمزه شایان مهر اظهار کرد: ساعت ۱۸ روز گذشته راننده یک دستگاه سواری پژو به مشخصات معلوم در محور قزوین-کرج مرتکب تخلف حرکت خلاف جهت در آزاد راه شده که توسط تیم گشتی پلیس راه به منظور اعمال قانون متوقف شد.

وی افزود: مامور پلیس راه از راننده تقاضای مدارک می کند که راننده خودرو با اظهار اینکه مدارک خودور همراهش نیست جهت رهایی از چنگال قانون اقدام به پرداخت رشوه به مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال به مامور را کرد.

رئیس بازرسی استان خاطر نشان کرد: مأمور خدوم با عزت نفس و شرافت کاری در مقابل این رفتار عکس العمل نشان داده، ضمن امتناع از دریافت رشوه مراتب را صورتجلسه و با تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ شایان مهر با اشاره به معرفی فرد رشوه دهنده برای برخورد قانونی به مراجع قضائی گفت: تلفن 197 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان در خصوص نوع عملکرد کارکنان پلیس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول