اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

عاقبت مردی که با نام پسرش کلاهبرداری می‌کرد

رئیس پلیس فتا بوشهر از دستگیری متهمی که با مشخصات پسرش کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

عاقبت مردی که با نام پسرش کلاهبرداری می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتا استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای گذشته، چند نفر مالباخته به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشتند که برای یافتن آپارتمان با مبلغ اجاره متناسب به سایت دیوار مراجعه و با مشاهده آگهی یک واحد آپارتمان در محدوده بهمنی شهر بوشهر در بستر واتس آپ با فرد آگهی دهنده بصورت پیام و چت کردن، توافق کردیم و سپس مبلغی را به پیشنهاد وی بعنوان بیعانه پرداخت ولی در ادامه دیگر پاسخگوی تماس ما نبوده و متوجه شدیم قربانی کلاهبرداری شده‌ایم که حال از وی شاکی و تقاضای رسیدگی داریم.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر، افزود: با پیگیری کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد که مشخصات اولیه متهم مربوط به نوجوانی 15 ساله است که در تحقیقات تکمیلی هویت واقعی متهم اصلی استخراج و نامبرده که پدر این نوجوان بود شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل گردید.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات صورت پذیرفته و با مشاهده مستندات گردآوری شده توسط کاراگاهان سایبری، لب به اعتراف گشوده و ضمن پذیرفتن ارتکاب کلاهبرداری‌های مذکور،اظهار داشت که برای اینکه شناسایی نشود از هویت و مشخصات پسر خود استفاده کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  تمامی وجوه از دست رفته مالباختگان از طریق متهم دستگیر شده به آنها بازگردانده شد و متهم برای تصمیم گیری به مرجع قضایی معرفی شده است بیان کرد: به کاربران فضای مجازی توصیه می‌شود تا از صفحات اینستاگرامی نامعتبر تا زمان اطمینان از احراز هویت واقعی ادمین و صحت ادعای وی، خریدی انجام ندهند.

قاسمی تاکید کرد:در هنگام خریدهای اینترنتی از سایت های واسط مثل دیوار، قبل از رویت و دریافت کالا یا خدمات مورد توافق، از پرداخت هرگونه وجهی در قالب بیعانه یا پیش پرداخت باید خودداری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول