اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فعالیت‌های معدنی با کمترین آسیب به محیط زیست انجام شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین بر لزوم حفظ و حراست از محیط زیست در حین کار در معادن تاکید کرد.

فعالیت‌های معدنی  با کمترین آسیب به محیط زیست انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از شرکت املاح معدنی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و هیئت همراه با حضور در مجتمع تولیدی اراک از خطوط تولید شرکت معدنی املاح ایران بازدید کردند.

 امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌های صدرتامین با همراهی چند تن از مدیران هلدینگ، مدیرعامل و مدیر مجتمع تولیدی اراک شرکت معدنی املاح ایران، از خطوط تولید این مجتمع و معدن سولفات سدیم در منطقه میقان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در حاشیه این بازدید گفت: شرکت معدنی املاح ایران تولیدکننده یکی از محصولات منحصر بفرد در صنعت است.

وی افزود: باتوجه به اینکه منطقه تالاب میقان میزبان بیش از ۲۰۰ نوع پرنده می‌باشد، اهتمام این شرکت و سهامداران آن بر این است که با کمترین آسیب زیست محیطی کار معدن انجام پذیرد.


دیدار مدیران ارشد استان مرکزی با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان و سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و معدنی املاح ایران دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت و سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی طی نشستی با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست جودکی مدیرکل صمت استان مرکزی ضمن تشریح فعالیت های صنعت در اراک ، حرکت شرکت ها و کارخانه های صنعتی در چارچوب قانون و حفظ استاندارد ها را ضروری دانست.

مصطفوی سرپرست حفاظت محیط زیست استان مرکزی نیز به تشریح وضعیت منطقه و دغدغه های زیست محیطی تالاب میقان  پرداخت و بر انجام تعهدات قانونی شرکت های صنعتی در استان مرکزی تاکید کرد.

 امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز ضمن اعلام آمادگی جهت مساعدت در طرح های زیست محیطی تالاب میقان و بر طرف شدن دغدغه های اداره کل حفاظت محیط زیست  استان، مردم شریف اراک و سازمان‌های مردم نهاد، بر سابقه موفق شاملا در ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و استخراج و تولید محصول و نهایتا ایجاد درآمد برای‌ منطقه اشاره کرد. 

مدیر عامل تاصیکو افزود: شرکت معدنی املاح ایران یک شرکت سهامی عام و بورسی و امانت دار مردم است و متعلق به آنهاست و تمام سود آن نیز برای مردم است ، پس باید در حفظ و توسعه سرمایه مردم همه تلاش کنند. 

محمد مهدی بور بور مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران  نیز در راستای هرگونه مساعدت در حوزه محیط زیست اعلام آمادگی کرد و گفت: باید بصورت حرفه ای به موضوعات نگاه کرد و ضمن ایجاد اعتماد در مورد حفظ محیط زیست تعامل سازنده با مدیریت استان داشت تا مردم منتفع شوند.

انتهای  پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول