اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

انتصاب قائم‌مقام وزیر راه در بخش مسکن‌

هادی عباسی به سمت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن و معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه منصوب شد و امروز مراسم معارفه وی در وزارت راه برگزار می‌شود.

انتصاب قائم‌مقام وزیر راه در بخش مسکن‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مراسم تودیع و معارفه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صبح امروز در محل این وزارتخانه برگزار می‌شود.

بر این اساس هادی عباسی به عنوان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و همچنین قائم مقام وزیر در بخش مسکن منصوب خواهد شد.

 

از سوی دیگر محمود محمودزاده که پیش‌تر سمت معاونت مسکن را برعهده داشت، تودیع می‌شود.

*معاون جدید وزیر راه و شهرسازی کیست؟

به گزارش فارس، هادی عباسی دارای مدرک مهندسی مکانیک طراحی جامدات از دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال 1382 و کارشناسی ارشد اقتصادی نظری از دانشگاه شهید بهشتی را بوده و هم اکنون نیز دانشجوی دکتری اقتصاد پولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و  تحقیقات است.

عباسی سابقه مشاور وزیر مسکن و شهرسازی از سال 1385 تا 1390 ( دوران وزارت آقای سعیدی‌کیا و آقای نیکزاد) و همچنین سابقه مشاور وزیر راه و شهرسازی از سال 1390 تا 1392 (دوران وزارت آقای نیکزاد) را در کارنامه دارد.

از دیگر سوابق وی می‌توان به نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در بانک مسکن از سال 1388 تا سال 1392، نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در امور تعاونی های مسکن مهر از سال 1391 تا 1392، نماینده وزیر راه و شهر سازی در ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد از سال 1391 تا سال 1392 و عضو شورای سیاست گذاری مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه علم و صنعت اشاره کرد.

هادی عباسی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۴ مدیریت اقتصاد دانش بنیان مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری را برعهده داشت و از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۶ قائم مقام معاونت پژوهش و توسعه نوآوری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول