اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تاکنون 80 درصد از مطالبات گندم‌کاران اصفهان پرداخت شده است

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: تاکنون ۷۵ تا ۸۰ درصد مطالبات کشاورزان در ارتباط با خرید تضمینی گندم انجام شده و تنها ۲۰ الی ۲۵ درصد دیگر از این مطالبات هنوز پرداخت نشده که در ۷ روز آینده تسویه خواهد شد.

تاکنون 80 درصد از مطالبات گندم‌کاران اصفهان پرداخت شده است

امید شریفی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تاکنون ۷۵ تا ۸۰ درصد مطالبات کشاورزان در ارتباط با خرید تضمینی گندم که مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بوده، انجام شده و تنها ۲۰ الی ۲۵ درصد دیگر از این مطالبات هنوز پرداخت نشده که در ۷ روز آینده تسویه خواهد شد.

وی ادامه داد: مطالبات باقی‌مانده هم، تأخیر در پرداخت نبوده، بلکه به دلیل اینکه گندم مناطق گرمسیر زودتر از مناطق سردسیر می‌رسد و زودتر تحویل می‌دهند، به تبع، زودتر و مناطق سردسیر با تأخیر پول خود را دریافت می‌کنند.

شریفی با بیان اینکه قیمت پایه خرید گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است، تصریح کرد: در عین حالی که برداشت گندم در مناطق سردسیر هنوز تمام نشده و هنوز در حال خرید هستیم، امسال به همت دولت، فرآیند پرداخت روند خوبی را طی کرده و دولت فعلی به جهت حمایت از کشاورزان هم قیمت گندم را اصلاح کرد و هم در پرداخت سرعت عمل بیشتری به خرج داد؛ آن ۲۰ درصد پردخت نشده هم مربوط به زمان تحول کشاورزان است که در روزهای آینده تسویه خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول