اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پروتکل تقویم نمایشگاهی چهارمحال و بختیاری با هدف ورود به بازار خارجی تهیه می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای توسعه صنایع به‌دنبال تهیه پروتکل تقویم نمایشگاهی استان هستیم، گفت: تحقق عملی این پروتکل می‌تواند باعث بهبود وضعیت اشتغال‌زایی صنایع در استان و تقویت امید شود.

پروتکل تقویم نمایشگاهی چهارمحال و بختیاری با هدف ورود به بازار خارجی تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری صبح امروز از نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته دیدن کرد.

محمدکاظم منزوی در بازدید از غرفه شرکت فرادانه در این نمایشگاه گفت: برای توسعه صنایع چهارمحال و بختیاری به‌دنبال تهیه پروتکل تقویم نمایشگاهی استان هستیم.

وی هدف از این اقدام را برنامه‌ریزی صحیح و اصولی برای تقویت ارتباطات تجاری و صنعتی واحدهای صنعتی استان با صنایع و بازار استان‌های دیگر و ایجاد بستر لازم برای ورود به بازارهای برون‌مرزی عنوان کرد و افزود: تحقق عملی این پروتکل می‌تواند باعث بهبود وضعیت اشتغال‌زایی صنایع در استان و تقویت امید به عنوان مطالبه محوری مقام معظم رهبری شود.

منزوی با انتقاد از عدم حضور منسجم صنایع استان در نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته تأکید کرد: صنایع باید از ظرفیت این نمایشگاه‌ها برای بهبود وضعیت کمی و کیفی خود بهره ببرند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان خواستار همکاری همه‌جانبه نهادهای مرتبط برای بهره‌مندی حداکثری صنایع استان از فرصت‌های موجود شد.

نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته از ۱۲ شهریورماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول