اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۷ کیلومتر از جاده شهرکرد به شلمزار آماده بهره‌برداری است

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 7 کیلومتر از قطعه اول مسیر شهرکرد به شلمزار طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

۷ کیلومتر از جاده شهرکرد به شلمزار آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی عصر امروز در حاشیه بازدید از محور شهرکرد به شلمزار، گفت: ۷ کیلومتر در قطعه اول این مسیر طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه احداث باند دوم شهرکرد به شلمزار به طول ۳۲ کیلومتر بخشی از طرح بزرگ شهرکرد- بازفت- مسجدسلیمان است.

وی افزود: حدود ۶ کیلومتر از مسیر در سنوات گذشته به عنوان نقاط حادثه‌خیز چهارخطه شده است و کار عملیاتی ۲۶ کیلومتر باقی‌مانده در دو قطعه ۱۳ کیلومتری در حال اجراست، قطعه دوم از سه‌راهی شمس‌آباد تا سه‌راهی امیرآباد از سال ۹۳ آغاز شد و متاسفانه با معارض و کمبود اعتبار مواجه شدیم.

مقصودی با بیان اینکه در سال ۹۹ عملیات عمرانی قطعه اول از سه‌راهی خوزستان تا سه‌راهی شمس‌آباد آغاز شد، گفت: در حال حاضر ۷ کیلومتر از این مسیر آماده بهره‌برداری است و ۶ کیلومتر باقی‌مانده تا چند ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی عنوان کرد: برای ادامه مسیر در حال رایزنی با کشاورزان و صاحبان زمین هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: به این پروژه در سال ۱۴۰۰ ، ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ تسهیلات بانکی تعلق گرفت که در مراحل پایانی تخصیص قرار دارد.

مقصودی افزود: همچنین از مصوبات سفر ریاست جمهوری ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای کل طرح شهرکرد به مسجدسلیمان پیش‌بینی شده است که در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای محور شهرکرد به شلمزار در قالب نقد و اسناد خزانه ابلاغ شده و در حال آزادسازی است.

گفتنی است؛ ۲ کیلومتر از قطعه دوم این محور شامل چند نقطه حادثه‌خیز نیز در روزهای گذشته زیر بار ترافیک رفته است و در صورت جذب اعتبارات ذکر شده کل محور به طول ۲۶ کیلومتر در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول