اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بلیت 150 هزار تومانی برای تماشای دربی اصفهان/ باشگاه ذوب‌آهن: افزایش هزینه‌های مسابقات علت گرانی است

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن گفت: بحث بلیت فروشی و قیمت چیزی است که در جلسه هماهنگی مسابقه تعیین شده و تمام بلیت‌ها، چه جایگاه طرفداران تیم سپاهان و چه طرفداران تیم ذوب آهن به قیمت ۱۵۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

بلیت 150 هزار تومانی برای تماشای دربی اصفهان/ باشگاه ذوب‌آهن: افزایش هزینه‌های مسابقات علت گرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، محمدمهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی باشگاه در خصوص بلیت فروشی دربی اصفهان و قیمت بلیط‌ها اظهار داشت: لازم است که همه هواداران اطلاع داشته باشند که بحث بلیت فروشی و قیمت چیزی است که در جلسه هماهنگی مسابقه تعیین شده و تمام بلیت‌ها، چه جایگاه طرفداران تیم سپاهان و چه طرفداران تیم ذوب آهن به قیمت  ۱۵۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

وی درباره دلیل افزایش قیمت بلیت نیز گفت: افزایش سرسام‌آور هزینه‌های برگزاری یک مسابقه علت اصلی این موضوع است.

رمضانی تصریح کرد: مسابقه فقط آن اتفاقی که در چارچوب زمین می‌افتد نیست و پرداخت هزینه‌های حضور بیش از ۹۰۰ نفر نیروهای امنیتی داخل و بیرون ورزشگاه، اجاره اتوبوس این نیروها و تخلیه هواداران، پرداخت سهم سازمان،  هزینه‌های برق ، آب ،هزینه مالی و غذای عوامل اجرایی، اورژانس، آتش‌نشانی، صدا و سیما و سایر نیروهایی که در برگزاری مسابقه دخیل هستند هزینه سنگینی را بر دوش باشگاه‌ها گذاشته که به ناچار باید بخشی از هزینه از بلیت فروشی تامین شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص جایگاه vip ورزشگاه نیز بیان داشت: به هیچ عنوان  اطلاعاتی که داده شده درست نیست و از قسمت vip ورزشگاه، تیم مهمان سهمی دارد که به باشگاه سپاهان هم تعلق گرفته و در قسمت vip هم ما ۵۰ بلیت vip در اختیار باشگاه سپاهان قرار دادیم که بتوانند استفاده کنند.

وی در پایان گفت: همه هواداران از استان اصفهان هستند و حضورشان باعث خوشحالی ماست.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول