اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دروازه عتبات| تهیه 8 دستگاه جایگاه سوخت سیار جهت خدمت رسانی به زائران در مهران

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: ۵ دستگاه جایگاه سوخت سیار نصب شده و یک دستگاه هم طی دو روز آینده نصب می شود و تعداد ۲ دستگاه دیگر نیز تهیه شده و در صورت ضرورت و نیاز نصب خواهد شد.

دروازه عتبات| تهیه 8 دستگاه جایگاه سوخت سیار جهت خدمت رسانی به زائران در مهران

علی اصغر چاغروندی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به حجم عظیم وسایل نقلیه از مسیرهای مواصلاتی استان در ایام اربعین، تمهیدات لازم جهت تامین و افزایش سوخت مورد نظر استان انجام شده است.

وی با اشاره به خدمات رسانی به زوار در محور های مواصلاتی به شهر مهران افزود: امسال و در ایام اربعین ۵ جایگاه تامین سوخت در مهران به صورت سیار و شبانه روزی آماده خدمات دهی به زائران اربعین است.

مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی استان ایلام بیان کرد: از جمله اقدامات دیگر به زوار می توان به تهیه بنرهایی با مضمون (برای سوختگیری اقدام فرمائید) تهیه شده است.

چاغروندی با بیان این که هیچ نگرانی در تامین فرآورده های نفتی برای تردد وسایل نقلیه زائران وجود ندارد تصریح کرد: از تعداد جایگاه سیار ۵ دستگاه نصب شده و یک دستگاه هم طی دو روز آینده نصب می شود و علی رغم نصب این ۶ دستگاه برای نقاط جانمایی شده تعداد ۲ دستگاه نیز تهیه شده و در صورت ضرورت و نیاز نصب خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: محل جایگاه های سیار یک دستگاه در پارکینگ برکت، ۲ دستگاه روبه روی تاسیسات همیاری شهرداری، یک دستگاه در ورودی کمربندی غربی از طرف پارکینگ اربعین، یک دستگاه خروجی کمربندی غربی به سمت مرز، یک مورد نیز روبه روی درب سد آل اسحاق که تنها جایگاه عرضه بنزین عرضه است و سایر جایگاه ها نفتگاز عرضه می کنند در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول