اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اجرای طرح توزیع مستقیم بسته لوازم‌التحریر/آغاز ثبت سفارش اینترنتی نوشت افزار ایرانی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجرای طرح توزیع مستقیم بسته لوازم التحریر به مناطق سراسر کشور خبر داد.

اجرای طرح توزیع مستقیم بسته لوازم‌التحریر/آغاز ثبت سفارش اینترنتی نوشت افزار ایرانی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حامد علامتی مدیرعامل کانون فکری کودکان و نوجوانان در نشست خبری طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی که در مجتمع شهرک قدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع عدالت آموزشی در قرارگاه عدالت آموزشی پیگیری می‌شود ولی اجرا توسط بخش‌‌ها و نهادهای اجرایی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از همین بخش‌هاست.

وی با بیان اینکه سیاست ما حمایت از تولید کنندگانی است که در عرصه‌های مختلف خصوصاً نوشت افزار ایرانی - اسلامی تلاش می کنند، افزود: هشتمین دوره نمایشگاه نوشت افزار با ۱۰۰ تولید کننده و ۶۰ غرفه از اول تا ۱۸ شهریور در حال فعالیت است و سیاست ما حمایت تمام قد از تولیدکنندگان داخلی است.

علامتی افزود: بیش از ۱۰۰۰ مرکز فرهنگی در سراسر کشور با گستره همه استان‌ها داریم که می‌توانیم به طور مستمر و دایمی در خدمت تولیدکنندگان داخلی باشیم و در بازار عرضه و توزیع در خدمت تولیدکنندگان با نگاه فرهنگی هستیم.

وی تصریح کرد: دست تولیدکنندگان، گروه‌های مردمی و جهادی و شرکت‌های دانش‌بنیان را به گرمی می‌فشاریم و از تولید گرفته تا توزیع و بازار مصرف از آنها حمایت می‌کنیم که البته شرایطی دارد، حتما محصولات ایرانی باشد، برخورداری از کیفیت خوب و محتوای ایرانی اسلامی و استفاده از کاراکترها و مفاخر ملی و ایرانی در محصولات از این جمله است. 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه اعضای مجمع ایران نوشت سال گذشته دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند و مرقومه‌ای دریافت کردند که فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ما لازم الاجراست، گفت: حمایت خوب از تولیدکنندگان از سوی ما انجام می‌شود و اگر تولیدکننده نیز با کیفیت خوب، تنوع محصول و شناخت ذائقه مخاطب در تولید محصولات داشته باشد، می‌توانیم سهم خوبی از بازار داشته باشیم که امروز ۱۵ درصد از بازار نوشت‌افزار دست تولیدکننده داخلی است. 

وی به طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی - اسلامی اشاره کرد:  امکان ثبت سفارش محصولات نوشت افزار ایرانی - اسلامی در سایت دیجی کانون از طریق نشانی digikanoon.ir از دیروز فراهم شده است که مخاطبان می‌توانند از سراسر کشور، ثبت سفارش انجام دهند.

علامتی افزود: علاقه‌مندان تا ۲۵ شهریور مهلت برای ثبت سفارش تعیین شده است و حوزه بازرگانی کانون این سفارشات را تا اول مهرماه به دست مخاطبان می رساند و محصولاتی که بعد از ۲۵ شهریور ثبت شود تا نیمه مهر به دست دانش‌آموزان می‌رسد.

وی تصریح کرد: ۳۰ قلم کالا در سه بسته که دو بسته برای دانش‌آموزان ابتدایی به تفکیک دخترانه و پسرانه و یک بسته برای دانش آموزان متوسطه تهیه شده است که تا ۵۰۰ هزار بسته را آمادگی کردیم به شرطی که ثبت سفارش شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: به دنبال سود نیستیم و رابط بین تولید کننده و مصرف کننده هستیم. 

وی ادامه داد: پویشی را با عنوان «همه حاضر» به همراه نهادهای دیگر از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان داریم که  یک میلیون بسته نوشت افزار ایرانی - اسلامی برای دانش‌آموزان کم برخوردار در دستور کار است تا قبل از شروع سال تحصیلی به دستشان برسد.

علامتی افزود: در قالب این طرح، یک درگاه حمایتی از امروز در سایت دیجی کانون فعال می‌شود و مردم در کنار خرید بسته برای فرزندان خود می‌توانند بسته اهدایی سفارش دهند تا به دست دانش آموز نیازمند برسد.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول