اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خط اضطراری آبرسانی به همدان در آستانه بهره‌برداری است

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات لوله‌گذاری خط اضطراری انتقال آب به همدان به پایان رسیده و طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

خط اضطراری آبرسانی به همدان در آستانه بهره‌برداری است

حمید عزیزی، سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: خط اضطراری عملیات لوله‌گذاری به پایان رسیده و باقی کارها نیز طی چند روز تمام می‌شود و قبل از موعدی که وزیر نیرو اعلام کرده بود، آبرسانی به همدان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش چاه‌های کشاورزی اجاره‌ای نیز تا آخر امشب سه حلقه چاه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و اکنون ۴۶۰ لیتر در ثانیه انتقال آب به همدان صورت می‌گیرد.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در بخش آق‌حصار هفت حلقه چاه حفر و وارد مدار بهره‌برداری شده که دو حلقه دیگر نیز در حال حفاری است و دو حلقه دیگر نیز حفر جدید می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش تانکری نیز دیروز ۱۲۹ سرویس با یک میلیون و ۴۷۹ هزار لیتر آب توزیع شده که ۱۲ سرویس به مراکز بیمارستانی و درمانی و ۵۲ تانکر به تصیفه‌خانه بهشتی تخلیه شده و بقیه نیز بر اساس پایش سامانه ۱۲۲ توزیع شد.

عزیزی با بیان اینکه در شبکه آب نیز وضعیت بهتر داریم عنوان کرد: بیشترین تماس‌های ما مبنی بر اطلاعات مشترکان بر اساس چرخش زمانبندی قطعی و کم فشاری است و امروز ۸۰ حادثه آب گزارش شده که با اکیپ‌های کمکی استان‌های دیگر رفع شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول