اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه آبرسانی در پیشوا با اعتباری بالغ بر ۵۸۷ میلیارد

مدیر آبفای جنوبشرق استان تهران: ۷ پروژه آبرسانی در شهرستان پیشوا با اعتباری بالغ بر ۵۸۷ میلیارد ریال افتتاح و کنلگ زنی انجام می شود.

افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه آبرسانی در پیشوا با اعتباری بالغ بر ۵۸۷ میلیارد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های آبرسانی به روستاهای پیشوا و ورامین، اظهار کرد: پروژه هایی که امروز افتتاح و کلنگ زنی آن انجام می‌شود در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم انجام می‌گیرد زیرا شهرستان پیشوا نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است.

وی گفت: پیک مصرف آب را در جنوب شرق استان تهران با مشکلاتی که در مسیر حرکتی و اقدامات عمرانی برای تامین آب شرب مردم داشتیم را با موفقیت عبور کردیم، در شهرستان پیشوا که اوج پیک مصرف آب را در روستاها داشتیم قطعی مداوم نداشته‌ایم، شاید در بعضی از نقاط افت فشار بوده ولی این موضوع به سرعت رفع می‌شود.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران افزود: امروز کار اجرایی مخزن هزار متر مکعبی روستای گلعباس  اجرایی می‌شود، در حال حاضر چاه روستای گلعباس حفر شده و بعد از تجهیز و انتقال خطوط برق به محل در چند روز آینده به مدار آبی منطقه اضافه می‌شود.

نامداری بیان کرد: در آیند نزدیک چندین مخزن در شهرستان پیشوا حفر می‌شود که دو مخزن در شهر پیشوا و یک مخزن دیگر در محمودآباد کهنه که در صورت تامین زمین احداث خواهد شد.

وی در ادامه گفت: دو مخزن دیگر هم در شهر جلیل آباد برای تامین آب شرب نیز حفر و تجهیز خواهد خواهد شد، همچنین در روستای قلعه سین نیز چاه شماره دو نیز حفر و تجهیز شد و در ماه آینده به مدار اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران در ادامه اظهار کرد: محوطه سازی و محصور کردن چاه مجتمع امام خمینی(ره) طارند و خطوط انتقال قطره ۱۱۰ به طول ۱۵۰۰ متر عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و به مدار آبی اضافه می شود.

نامداری خاطرنشان کرد: احداث مخزن ۳۰۰ مترمکعبی محمود آباد کهنه که شامل ساخت مخزن ذخیره و تجهیز و راه اندازی است حفر و تجهیز چاه شوران و اجرای خطوط انتقال نیز از دیگر پروژه های است که در شهرستان پیشوا افتتاح می‌ شود.

وی عنوان کرد: شهرستان پیشوا در ابتدای ورود بنده به آبفای جنوب شرق مشکلات زیادی داشت، ولی با پیگیری مدیران آبفای پیشوا این مشکلات تا حد زیادی رفع شده است.

نامداری در پایان گفت: ۷ پروژه آب رسانی که در شهرستان انجام می‌شود، با اعتباری بالغ بر ۵۸۷ میلیارد ریال می باشد ۴۴۷ میلیارد ریال برای پروژه های که افتتاح شد و ۱۴۴ میلیارد ریال نیز برای پروژه های است که کلنگ زنی می شود و در این طرح ها با مشارکت جهاد سازندگی سپاه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول