اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پویش ملی «شور عاطفه‌ها» در سمنان آغاز شد/ ۵ هزار دانش‌آموز؛ نیازمند کمک خیران

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز پویش ملی «شور عاطفه‌ها» در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پنج هزار دانش‌آموز نیازمند این استان نیازمند همراهی خیران هستند.

پویش ملی «شور عاطفه‌ها» در سمنان آغاز شد/ ۵ هزار دانش‌آموز؛ نیازمند کمک خیران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز پویش ملی «شور عاطفه‌ها» در این استان هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار «مشق محبت بنویسیم» در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: پنج هزار دانش‌آموز نیازمند استان سمنان نیازمند همراهی خیران هستند.

وی با بیان اینکه این پویش ملی تا ۱۵ مهرماه با هدف تأمین مایحتاج آموزشی دانش‌آموزان برقرار است، ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در ماه صفر عنوان این پویش «شور عاطفه‌ها» انتخاب شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: مراکز نیکوکاری و کلیه دفاتر کمیته امداد استان سمنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران هستند.

بحیرایی با اشاره به اینکه در سال جاری مدارس حضوری است، اضافه کرد: لوازم‌التحریر، کفش، لباس و هزینه‌های تحصیلی جاری بخشی از نیاز دانش‌آموزان است که به دست مردم نیک‌اندیش در استان سمنان برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: ۲۲ پایگاه اصلی در میادین شهر و ۶۰ مرکز نیکوکاری آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: شماره کارت ۷۳۰۶-۵۰۲۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* برای این پویش ملی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول