اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

قیمت دیزل ژنراتور و تاثیر دیزل ژنراتور در هنگام قطع شدن برق

ما در این مطلب قصد داریم نگاهی به دستگاه دیزل ژنراتور انداخته و در خصوص قیمت دیزل ژنراتور و چگونگی محاسبه و چند‌و‌چون آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت دیزل ژنراتور و تاثیر دیزل ژنراتور در هنگام قطع شدن برق

ما در این مطلب قصد داریم نگاهی به دستگاه دیزل ژنراتور انداخته و در خصوص قیمت دیزل ژنراتور و چگونگی محاسبه و چند‌و‌چون آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور که می‌دانید ما در جهانی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی در همه ابعاد آن وجود دارد و برای استفاده از جنبه‌های گوناگون آن نیز به وجود برق نیاز داریم. در ضمن می‌دانید از برق در محیط‌های کاری و زندگی استفاده می‌شود اما در زمان‌هایی که به هر دلیل با قطعی برق مواجه می‌شویم و یا در مناطقی مشغول به انجام کارهای صنعتی و تاسیساتی هستیم که امکان دسترسی به برق وجود ندارد، دیژل ژنراتور می‌تواند نیاز ما را در این خصوص برآورده کرده و برق مورد‌نظر را به دستگاه‌های مورد‌نیاز ما برساند.

چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، ما ضمن پرداختن به انواع دیزل ژنراتور به قیمت این محصول پرداخته و به شما خواهیم گفت شرکت‌هایی که در زمینه ساخت و فروش دیزل ژنراتور فعالیت می‌کنند چه پارامترهایی را برای تعیین قیمت دیزل ژنراتور در‌نظر می‌گیرند.

دیزل ژنراتور چیست؟

لازم است بدانید که به این دستگاه مولد ژنراتور هم گفته می‌شود؛ بنابراین هر جا با این نام برخورد کردید بدانید که منظور همان دیزل ژنراتورهایی است که کارشان تولید برق است. این دستگاه از تجهیزاتی شامل موتور دیزل، ژنراتور و متعلقاتی دیگر تشکیل شده است که وظیفه ژنراتور، تولید الکتریسیته یا جریان برق از سوخت گازوئیل است.

اگر بخواهیم تعریف خلاصه‌ای از عملکرد دیزل ژنراتور ارائه کنیم باید گفت که این دستگاه به این صورت عمل می‌کند که نیروی مکانیکی‌ای که از سوختن گازوئیل در موتور دیزل به وجود می‌آید را به ژنراتور منتقل کرده و طی این فرآیند برق را تولید می‌کند. از‌آنجا‌که وظیفه دستگاه ژنراتور تولید برق است، به آن موتور برق نیز می‌گویند. یکی از نکاتی که حتما باید با کارشناسان فروش دیزل ژنراتور در میان بگذارید، میزان توانایی دستگاه در تولید برقی است که به آن نیاز دارید؛ زیرا لازم است این امر متناسب با دستگاه‌هایی که برای عملکرد بهتر نیاز به استفاده از برق دارند در‌نظر گرفته‌شود.

قیمت دیزل ژنراتور چگونه محاسبه می‌شود؟

طبیعتا یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت ژنراتور، توانایی این دستگاه در تولید برق است. بسیاری از مشتریان ممکن است هنگام خرید دیزل ژنراتور به نرخ و قیمت آن توجه بسیاری داشته باشند اما بهتر است در درجه اول به کیفیت ساخت دستگاه و همچنین کارایی و عملکرد آن توجه داشته باشید.

ما در ادامه به معرفی برخی از دیزل ژنراتورهای موجود در بازار و قیمت آن‌ها خواهیم پرداخت:

·             قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز

ژنراتورها بیشتر به دو شکل دیزل ژنراتور تک فاز و سه فاز تولید می‌شوند. برق خروجی نوع تک فاز معمولا 220 ولت ac و برق خروجی سه فاز دارای ولتاژهای 400 و 6300 ولت می‌شود که از نوع 400 ولت می‌توان برای کارهای کوچک و در محیط‌های کاری و صنعتی خرد استفاده کرد؛ برای تامین برق نیازهای بالاتر مانند نیروگاه‌ها استفاده از دیزل ژنراتور 6300 ولت پیشنهاد می‌شود.

عموما قیمت دیزل ژنراتور با توجه به نوع برند و همچنین توان آن متغییر می‌باشد، به‌عنوان مثال قیمت دیزل ژنراتورهای کامینز با ژنراتورهای ولوو متفاوت است؛ همچنین اگر مایلید که دیزل ژنراتور دست دومی را خریداری کنید بهتر است به سال تولید آن توجه کرده و میزان کارکرد و برند و کشور سازنده را مورد‌بررسی قرار دهید؛ بنابراین قیمت دیزل ژنراتورهای برق سه فاز نیز می‌تواند متناسب با نوع برند، میزان توان و مقدار برق تولیدی محاسبه و تعیین شود.

·             قیمت دیزل ژنراتور 100kva

اگر مایل به خرید دیزل ژنراتور 100kva هستید، لازم است بدانید که قیمت این محصول نیز بر اساس پارامترهایی از قبیل برند، میزان برق تولیدی، کشور سازنده و .. متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال اکنون در بازار می توانید قیمت ژنراتور 100kva ولوو، پرکینز، لوول، بنز و همچنین موتور سازان تبریز را با ارقامی بین 350.000.000 تا 195.000.000 تومان بیابید.

·             قیمت دیزل ژنراتور دائم کار

دیزل ژنراتورهای دائم کار همان‌طور که از نامشان پیداست به ژنراتورهایی گفته می‌شود که می‌توانند در نبود برق، بدون وقفه به تولید آن پرداخته و برقی که تولید می‌کنند دچار نوسان نباشد. لازم است بدانید ژنراتورهای دائم کار ژنراتورهای گازسوزی هستند که به منبع گاز متصل بوده و بی‌وقفه در حال تولید برق هستند؛ این نوع ژنراتورها بیشتر در مراکز و محیط‌هایی که نیاز است دائما برق آن‌ها تامین باشد مورد‌استفاده قرار می‌گیرند. قیمت این نوع ژنراتور با توجه به تقاضای بالایی که در بازار نسبت به آن وجود دارد بالاست.

·             قیمت دیزل ژنراتور 10kva

فرقی نمی‌کند شما قصد چه نوع مولد برقی را داشته باشید؛ پیش از سفارش یا خرید بهتر است درباره توان و قدرت هر یک از آن‌ها، میزان برقی که در طی یک ساعت می‌توانند تولید کنند و همچنین کاربردی که در خصوص حیطه فعالیت و کار شما می‌توانند داشته باشند، اطلاعات لازم را به دست آورید. قیمت ژنراتور10kva نیز بر اساس توان تولید برق آن و قابلیت‌های دیگری که دارد محاسبه می‌شود؛ بنابراین لازم است خریداران بدانند از یک ژنراتور چه خواسته و توقعی در تولید برق دارند.

·             قیمت دیزل ژنراتور کامینز

مولد برق یا ژنراتور کامینز ساخت کشور انگلیس است و در دو نوع بدون کانوپی و کانوپی‌دار تولید‌شده که هر یک کارایی خاص خود را دارند. قیمت این محصول در بازار دیزل ژنراتور به دلیل آنکه دارای قطعات متعدد مکانیکی و الکتریکی متنوعی است، متفاوت است؛ بر همین اساس در‌حال‌حاضر می‌توان قیمت این دستگاه را در برندهای مختلف، مبلغی در حدود 76 تا 204 میلیون تومان دانست.

·             قیمت دیزل ژنراتور 400 کاوا

این محصول به گونه‌ای طراحی شده که دارای خروجی ۶۳۳ آمپری سه فاز در حالت اضطراری و ۵۷۶ آمپری سه فاز در حالت دائم کار می‌باشد. قیمت این محصول نیز بر اساس میزان سوخت مصرفی، ابعاد دستگاه و میزان تولید و مصرف برق محاسبه می‌شود.

·             قیمت دیزل ژنراتور 80 کاوا

این نوع محصول نیز به دو صورت کانوپی‌دار و بدون کانوپی طراحی و تولید شده است که برندهای مختلف آن در بازار موجود است و قیمت دیزل ژنراتور 80 کاوا را می‌توان از شرکت دیزل ژنراتور کارا سهند استعلام نمود.

 

تاثیر دیزل ژنراتور در هنگام قطع شدن برق

همان‌طور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم، کارکرد اصلی دیزل ژنراتور آن است که بتواند در نبود و یا قطعی برق میزان برق مصرفی شما را برای مصارف خانگی، صنعتی و نیروگاهی، بدون نوسان تولید نماید. می‌توان گفت با استفاده از این دستگاه است که چرخ صنایع مختلف به گردش درخواهد آمد.

شرکت کارا سهند

چنانچه قصد خرید دیزل ژنراتور با‌کیفیت از برندهای معتبر و معروف را دارید، لازم است ابتدا با تمامی آن‌ها آشنا بوده و توان و کارایی هر یک را در تولید برق بشناسید، شرکت مهندسی «کاراسهند» مجموعه‌ای است که در زمینه فروش دیزل ژنراتور در قدرت‌های ۱۱ الی ۲۵۰۰ کاوا مشغول به فعالیت است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول