اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سند رودخانه‌ تفت به نام آب منطقه‌ای یزد شد

مدیر عامل شرکت منطقه‌ای یزد گفت: برای نخستین بار در این استان، سند حریم و بستر یک رودخانه (رودخانه تفت) به نام دولت جمهوری اسلامی و نمایندگی این شرکت صادر شد.

سند رودخانه‌ تفت به نام آب منطقه‌ای یزد شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدمهدی جوادیان زاده، پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مدیریت منابع آبی استان، اظهار کرد: حدنگاری رودخانه‌های شهرستان‌های ابرکوه، خاتم و تفت هم انجام شده که در سال جاری با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد ، مستندسازی آن ها به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی این اقدام در راستای مفاد تفاهم‌نامه میان وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تسریع در صدور سند مالکیت و مستندسازی به منظور حفظ و حراست از کلیه اراضی و املاک و حریم و بستر رودخانه ها و غیره انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد در پایان اظهار امیدواری کرد، که در آینده با کمک مردم، دهیاری ها و بخشداری های استان، امکان حفاظت و حراست دقیق بستر و حریم رودخانه ها بیش از پیش فراهم شود تا انشاءلله همواره شاهد گزارش ایمن سیل از رودخانه های استان باشیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول