اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قفل ساخت‌وسازها در دماوند شکسته شود/ معلمان طرح مهرآفرین مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه مسئولان با تشکیل کارگروه ویژه مسکن، قفل ساخت و ساز مسکن در دماوند را بشکنند و رونق را به بازار مربوطه برگردانند، گفت: معلمان طرح مهرآفرین درخصوص وضعیت استخدامی و طرح رتبه بندی مورد بی‌مهری وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته اند.

قفل ساخت‌وسازها در دماوند شکسته شود/ معلمان طرح مهرآفرین مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام‌ جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: مسئولان و دولتمردان باید امید و اعتماد مردم را افزایش دهند، حضور بین مردم و تلاش برای خدمت به آنها امیدآفرین و اعتماد زا است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تذکر دادند که در شرایط کنونی اولویت اول و اصلی اقتصاد است البته با پیوست فرهنگ؛ ایشان تاکید کردند که در مسئله مسکن عقب‌ماندگی زیادی وجود دارد و نبود مسکن به مقدار نیاز موجب افزایش سرسام آور قیمت و اجاره‌بها و رنج و زحمت مردم شده است.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: در تریبون نماز جمعه چند بار تذکر دادیم که باید همه کمک کنند تا ساخت و ساز مسکن رونق پیدا کند، سنگ اندازی در ساخت مسکن خیانت به مردم است؛ گفتیم قفل کردن ساخت و ساز مسکن در دماوند باعث گرانی قیمت آن و افزایش اجاره‌بها شده است، که در فرمایش اخیر رهبری نیز بر آن تأکید شده است.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: ساخت و ساز باید مطابق نظام عرضه و تقاضا پیش برود و ما نباید در کار بازار دخالت و بازار را قفل کنیم؛ از مسئولان شهرستان تقاضا دارم با تشکیل کارگروه ویژه مسکن قفل ساخت و ساز مسکن در دماوند را بشکنند و رونق را به بازار مربوطه برگردانند و موانع قانونی را برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: جدای از مسکن ملی مردم باید بتوانند به مقدار مورد نیاز مسکن بسازند تا بازار مسکن تعادل پیدا کند و قیمت ها شکسته شود.

امام‌ جمعه دماوند در ادامه اظهار کرد: از مدیرکل دادگستری استان تهران جهت پیگیری تحقق عدالت و رسیدگی به حق مظلومان و دادخواهان و راه اندازی کار مردم تشکر می کنیم؛ از مدیرکل و همکاران قضایی دماوند جهت مبارزه با فساد و قطع کردن دست زمین‌ خواران و چپاولگران منابع ملی و طبیعی و آزادسازی اراضی دولتی به نفع مردم حق شناسی و قدردانی می‌کنیم.

فتاح‌دماوندی خاطرنشان کرد: همچنین از استاندار تهران به جهت حضور پر برکت در این شهرستان و افتتاح پروژه‌های هفته دولت سپاسگزاری می‌کنیم و از فرماندار و مجموعه دولت در شهرستان دماوند تقاضا داریم کارگروه رفع موانع تولید را فعال کنند و به صورت ماهانه در نماز جمعه گزارش ارائه کنند.

وی افزود: از دولت و مجلس بابت رسیدگی به طرح رتبه‌بندی معلمان و پیگیری احقاق حق این قشر خدوم و ارزنده تشکر می‌کنیم، اما بخشی از معلمان محترم که ده‌ها هزار نفر هستند از طرح رتبه‌بندی و مزایای آن محروم مانده‌اند؛ معلمان طرح مهرآفرین مورد بی‌مهری وزیر آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند.

امام جمعه دماوند گفت: معلمان طرح مهرآفرین حدود ۱۵ سال یا کمتر یعنی نصف عمر خود را سپری کرده‌اند و هنوز بلا تکلیفند؛ آنها هنوز رسمی نشده‌اند، مشمول طرح رتبه‌بندی نیستند و مبلغ علی الحساب رتبه بندی را هم دریافت نکرده‌اند؛ نمایندگان مجلس در مقابل این بی‌مهری به معلمان طرح مهرآفرین ساکت ننشینند.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: از رئیس جمهور و دلسوز و نمایندگان انقلابی تقاضا داریم به درد دل معلمان طرح مهر آفرین و محرومان از طرح رتبه بندی گوش کنند و مشکل آنان را برطرف کنند.

انتهای پیام‌/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول