اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رزمایش کشوری جهاد دامپزشکی در خراسان جنوبی آغاز شد

در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران، رزمایش کشوری قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی در خراسان جنوبی آغاز شد.

رزمایش کشوری جهاد دامپزشکی در خراسان جنوبی آغاز شد

به گزارش حبرگزاری فارس از بیرجند، در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران، رزمایش کشوری قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی صبح امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم آغاز این رزمایش، کار جهادی را نیاز امروز شرایط کشور دانست و گفت: امروز بیش از هر زمانی کشور نیاز به نگاه انقلابی و جهادی دارد.

وی گفت: فضای کشور امروز فضای کار و تلاش بوده و هماهنگی قوای سه گانه بهترین فرصت را برای کار جهادی فراهم کرده است.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: برای تسریع کار‌های جهادی همه مدیران باید مشاور جهادی انتخاب کنند تا پل ارتباطی بین آن‌ها و جهادگران ساماندهی شود.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا استان هم خواستار تداوم برنامه‌های جهادی در خراسان جنوبی برای رفع محرومیت‌های استان در بخش‌های مختلف شد.

اصغرزاده مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی، اظهار کرد: این رزمایش با همکاری استانداری، سازمان بسیج سازندگی، اداره کل دامپزشکی، اداره کل عشایر، سازمان بسیج عشایر و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در سطح استان برگزار می‌شود که مراسم افتتاح آن امروز در سالن غدیر بیرجند برگزار شد و پس از آن گروه‌های عملیاتی به مناطق از پیش تعیین شده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش ۴۱ گروه شامل ۱۲ گروه خارج از استان و ۲۹ گروه از داخل استان آماده خدمت رسانی خواهند بود، افزود: در این گروه‌ها ۱۶۴ دامپزشک، کارشناس، کاردان و تکنسین دامپزشکی فعالیت می‌کنند.

مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی یادآور شد: در این رزمایش گروه‌های دامپزشکی به ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری اعزام شدند تا خدمات واکسیناسیون، سم پاشی، ضدعفونی، درمان و آموزش را انجام دهند.

اصغرزاده در ادامه بیان کرد: طبق هدف گذاری انجام شده ۱۷۷ هزار راس دام مورد خدمات جهادی دامپزشکان  و ۸ هزار و ۷۵۸ خانوار تحت پوشش خدمات قرار خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: این رزمایش محدود به این سه روز نخواهد بود و در تمام سال فعالیت دامپزشکان ادامه خواهد داشت و مرحله دوم رزمایش مهرماه همزمان با هفته دامپزشکی در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/4905/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول