اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله سبحانی: تخلفات مطرح شده درباره فولاد مبارکه نگران‌کننده است

یکی از مراجع تقلید گفت: تخلفاتی که درباره فولاد مبارکه مطرح شده بسیار نگران‌کننده است و شاید در سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز چنین تخلفاتی وجود داشته باشد؛ اگر بخواهیم شاهد چنین تخلفاتی نباشیم باید مدیران به مسئولان پاکدست متدین و معتقد به آخرت را شناسایی کنیم و در مسئولیت‌های مهم منصوب کنیم.

آیت‌الله سبحانی: تخلفات مطرح شده درباره فولاد مبارکه نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سبحانی صبح امروز جمعه در دیدار وزیر صنعت، مدن و تجارت در قم این وزارتخانه را با سایر وزارتخانه‌ها بسیار متمایز دانست و افزود: این وزارتخانه مسئولیت تأمین نیازهای اساسی و نیازهای کلان کشور را بر عهده دارد لذا باید تلاش بیش از پیش داشته باشد.

وی به کارگیری نیروهای متعهد مؤمن و پاکدست را در پست های این وزارتخانه بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: باید مراقب بود که افرادی که شایستگی ندارند در پست‌های حساس این وزارتخانه که وظیفه تولید و صنعت کشور را بر عهده دارد به کارگیری نشوند.

این مرجع معظم تقلید ادامه داد: تخلفاتی که در فولاد مبارکه صورت گرفته اگر صحیح باشد خیلی برای ما نگران کننده است که شاید در شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر نیز چنین تخلفاتی داشته باشند.

آیت‌الله سبحانی یادآورشد: اگر بخواهیم شاهد چنین تخلفاتی نباشیم باید مدیران به مسئولان پاکدست متدین و معتقد به آخرت را شناسایی کنیم و در مسئولیت‌های مهم منصوب کنیم.

وی افزود: اگر مدیر و کارمندی تخلفش محرز شده نباید به جای برخورد، او را در سایر مناسب و مدیریت‌ها منصوب کنیم بلکه او را باید عزل کنیم تا سایر مدیران بدانند که در نظام اسلامی کسی که تخلف کند باید کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول