اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مدیریت واحد استاندار زمینه ساز برگزاری باشکوه اربعین در ایلام است

رییس ستاد اربعین استان البرز گفت: مدیریت و فرماندهی کنگره اربعین با راهبری استاندار جهادی ایلام و هماهنگی و همکاری همه دستگاه های عضو ستاد، زمینه ساز برگزاری باشکوه اربعین در این استان است.

مدیریت واحد استاندار زمینه ساز برگزاری باشکوه اربعین در ایلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز جمعه در نشست ستاد اربعین استان ایلام در شهرستان مهران، افزود: اقدامات انجام شده در حوزه اربعین ایلام با همدلی و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی و با مدیریت استاندار ایلام به وقوع پیوسته است.

وی افزود: اربعین یک حرکت عظیم جهانی است و نماد اقدامات رییس جمهور در این استان در کنگره اربعین خود را نشان می دهد و انتظاراتی که مردم از دولت دارند تبلور آن در خدمات رسانی شایسته به زوار در اربعین است.

استاندار البرز ادامه داد: مسؤولیت سنگینی بر عهده همه ماست که باید بهترین خدمات دهی را به زوار اربعین ارایه دهیم.

عبدالهی گفت: کسانیکه در حوزه اربعین خدمات رسانی می کنند، خداوند عنایات خاصی به آنان داشته است، بنابراین باید بیشترین تلاش را داشته باشند.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته دولت تلاش های زیادی را برای رضایتمندی مردم انجام داده و رییس جمهور تاکیدات ویژه ای بر خدمات رسانی بی وقفه به زوار داشته و این مهم مدنظر همه ماست‌.

عبداللهی اضافه کرد: ۲ سال کنگره اربعین به دلیل کرونا برگزار نشد و این مهم انگیزه زوار را برای زیارت دو چندان می‌کند و می‌طلبد خدمات رسانی‌ها هم گسترده و وسیع تر شود.

وی تاکید کرد: امکانات عظیمی فراهم شده که با همدلی و وحدت می تواند کنگره عظیم اربعین را باشکوه برگزار کند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول