اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک توسط صندوق کارآفرینی امید اصفهان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان گفت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان در مسیر حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک رشد بیش از ۱۷۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

افزایش حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک توسط صندوق کارآفرینی امید اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، عبدالصمد شهبازی، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: این هفته یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، باهنر و رجایی است. 

وی حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک، اجرای طرح‌های اشتغالزایی در قالب «هر روستا یک محصول»، طرح‌های مشارکتی و غیرمشارکتی در مناطق محروم، حمایت از برندهای داخلی در توسعه شبکه فروش وخدمات پس از فروش، توانمندسازی حلقه‌های مفقوده خوشه‌های کسب و کار را بخشی از رویکرد و سیاست‌های صندوق دانست و افزود: حمایت از پشتیبانان مشاغل خانگی در توسعه شبکه تأمین یا تولید وعرضه محصولات، ایجاد صندوق‌های خرد محلی زنان روستایی و عشایر و تأمین مالی طرح‌های راکد و نیمه فعال در قالب طرح نهضت احیا انجام می‌شود.     

شهبازی افزود: صندوق کارآفرینی امید در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین با همکاری و هم‌افزایی منابع خود با نهادهای تخصصی سعی کرده است در شناسایی و توانمندسازی خوشه‌ها، زنجیره‌های ارزش، برندها و شبکه‌سازی و غیره، منابع اعتباری خود را بصورت منسجم و باهدف ایجاد اشتغال پایدار در اختیار صاحبان کسب و کارهای خانگی خرد وکوچک و مشاغل دانش‌بنیان قرار دهد.                                                                                         

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان با اشاره به عاملیت صندوق کارآفرینی امید در بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه عمومی سال ۱۴۰۰ گفت: صندوق استان در سال جاری نسبت به حمایت و تأمین مالی کسب و کارهای متقاضیان بخش صنایع دستی، کشاورزان، ارتباطات و فناوری، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اقدام کرد و اعتبارات ابلاغی به این استان، کاملا جذب شد.

وی در خصوص میزان تسهیلات پرداختی در بخش‌های مختلف اقتصادی در حوزه‌های صنعت،کشاورزی و خدمات اظهار داشت: در سال جاری و تاکنون تعداد هزار و ۹۳۳ فقره  تسهیلات به مبلغ ۲۱۵ میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان در حوزه‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده که منجر به ایجاد یا تثبت اشتغال تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ نفر و رشد بیش از ۱۷۰ درصدی حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک توسط صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان نسبت به سال گذشته شده است.

انتهای پیام/3649/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول