اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هیچ کس جرات نگاه چپ به کشور را ندارد/ امنیت ایران مثال‌زدنی است

استاندار همدان گفت: کشور امروز از یک قدرت بازدارنده عالی برخوردار هستیم و هیچ کس جرات نگاه چپ به کشور ما را ندارد.

هیچ کس جرات نگاه چپ به کشور را ندارد/ امنیت ایران مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز پدافند ابتدا به مدیریت بحران آب در استان پرداخت و اظهار کرد: در مشکل آبرسانی همدان سردار وحیدی، وزیر کشور پیگیری خوبی داشته و دستوراتی را برای ارسال تانکرها داشتند و از سوی استانداری تهران ۳۷ تانکر ارسال شد.

وی با بیان اینکه قدردان مردم همدان هستیم که همراه بودند گفت: همه مسئولان و فرماندهان نیز همراهی داشتند و امیر مرادبیکی و امیر اسدی نیز تماس گرفته و گفتند چاه‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه کشاورزان نیز اعلام آمادگی کردند و با مانور وحدت و همدلی بحران  مدیریت شد ادامه داد: تا سال ۱۴۰۰ پروژه آبرسانی از سد تالوار بعد از ۱۷ سال ۴۰ درصد پیشرفت داشت و کار را به دست گرفتیم و در طول چند ماه امروز خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته است.

وی عنوان کرد: از ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی مردم و مسئولان تشکر و قدردانی می‌کنیم و همه در این مسیر ما را یاری کردند.

قاسمی‌فرزاد با بیان آنچه افتخار ما هدایت مقام معظم رهبری است و امروز از یک قدرت بازدارنده عالی برخوردار هستیم به طوری که هیچ کس جرات نگاه چپ به کشور ما به برکت نیروها و قوای مسلح را ندارد افزود: آن روز پدافند ما چشم بینا هستند تا کوچکترین تعرضی به آسمان کشور نشود و کشور ما امروز خوشبختانه در امنیت قرار گرفته است.

وی خطاب به جمع با بیان اینکه به یکایک شما این روز را تبریک می‌گویم و امیدوارم خداوند توان مضاعف به شما در نگهبانی از کشور بدهد، گفت: سردار وحیدی، وزیر کشور در هر عرصه و صحنه‌ای حضور داشته و ساماندهی خوبی دارند و همچون یک مدیر اقتصادی در عرصه‌ها حضور داشته  و هدایت‌های خوبی دارند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب نیز در این مراسم با بیان اینکه سالروز شهادت شهدای پدافند غرب و سر سلسله شهدا، شهدای سوباشی را گرامی می‌داریم اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیروی پدافند پابه پای همه نیروها و در کنار ملت ایستادند و بر دهان دشمن کوبیدند.

امیر علی اسدی با اشاره به اینکه امروز افتخار می‌کنیم در همه ابعاد مختلف دفاع جانانه ادامه دارد گفت: تک تک ما نیروهای مسلح و به خصوص پدافند عامل هیچگاه جنگ را تمام شده نمی‌دانیم و برای آسمان امن مردم عزیز کشور ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امروز با استفاده از تجهیزات نظامی شبانه‌روز ایستاده‌ایم و منطقه پدافند غرب کشور به عنوان خار چشم دشمن است و دشمن کودک کش فکر نکند اینجا کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به اهداف خود است افزود: ما در بخش‌های مختلف کنار ملت هستیم چون افتخار ما ملت است و در همه صحنه‌ها می مانیم تا مردم در امنیت باشند.

اسدی با اشاره به اینکه خوشبختانه توانسته‌ایم به وظیفه خود عمل کنیم و سینه در سینه دشمن در غرب کشور مقابل ایستاده‌ایم عنوان کرد: دشمن بداند خیال باطل کند اجازه عرض اندام نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول