اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خانواده پایگاه کمال انسانیت و مهمترین رکن پیشرفت جامعه است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خانواده پایگاه کمال انسانیت و محیط تربیت و پروش استعدادها و مهمترین رکن پیشرفت جامعه است که اگر در مسیر تربیت اسلامی باشد سهم بزرگی در کمال و پیشرفت کشور دارد.

خانواده پایگاه کمال انسانیت و مهمترین رکن پیشرفت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در کارگاه توانمندسازی سرمربیان طرح «ایران جوان بمان» در اراک اظهار کرد: به برکت تفکر و فرهنگ بسیج امروز انقلاب اسلامی فرصت درخشش و ظهور پیدا کرده و گام دوم انقلاب فصل شکوفایی انقلاب در همه ابعاد است و لازمه این ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی می‌باشد.

وی افزود: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی است و این به برکت ولایت فقیه و معنویت می‌باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: یکی از مهمترین پایه‌های انقلاب اسلامی مسئله خانواده است که از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد؛ دشمن برای از بین بردن پایه‌های خانواده هدف‌گذاری کرده و یکی از ابعاد مهم جنگ شناختی دشمن، ضربه زدن به هویت خانواده است.

کریمی بیان کرد: خانواده پایگاه کمال انسانیت و محیط تربیت و پروش استعدادها و مهمترین رکن پیشرفت جامعه است که اگر در مسیر تربیت اسلامی باشد سهم بزرگی در کمال و پیشرفت کشور دارد.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی در کانون خانواده‌های انقلابی و مذهبی تربیت شدند و نقش تربیت پدران و مادران مومن در این راستا بسیار مهم است و لذا اهمیت به مسئله خانواده سرمایه‌گذاری برای پیشرفت و آینده انقلاب است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه جایگاه خانواده در سپاه بسیار با اهمیت است، گفت: نهاد مقدس سپاه محدود به پاسداران نیست بلکه خانواده‌های آنها عضوی از خانواده ارزشمند نهاد سپاه هستند.

کریمی افزود: امروز خانواده پاسداران با همراهی و تربیت صحیح فرزندان نقش مهمی در اجرای صحیح مأموریت‌ها و رسالت‌های سپاه دارند و خانواده پاسدار از همه جهت باید الگو و مظهر ایمان و ارزش‌های اسلامی باشد.

وی در تشریح جزئیات طرح «ایران جوان بمان»بیان کرد: طرح ارزشمند ایران جوان بمان سپاه دارای مولفه های مهمی است که مهمترین آنها تقویت و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه می‌باشد و هادیان این طرح سفیران سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند و نقش مهمی در نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: افزایش جمعیت، تقویت روحیه جهادی و بسیجی، تقویت عفاف و حجاب در جامعه، افزایش معنویت و توانمندسازی خانواده‌ها برای رسیدن به ایرانی قوی از دیگر ابعاد طرح «ایران جوان بمان» است که لازمه این اقدامات فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کریمی خاطر نشان کرد: اجرای طرح ایران جوان بمان توسط سپاه و بسیج در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته که در این راستا علاوه بر تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی بیش از ۳۰۰ نفر به عنوان سفیران طرح تربیت شده‌اند و برای ترویج و تقویت گفتمان ایران جوان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول