اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشارکت 800 میلیارد تومانی خیرین در احداث راه‌های مواصلاتی

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: خیرین راه و ترابری تاکنون 800 میلیارد تومان به راه‌سازی روستایی و رفع نقاط حادثه‌خیز کمک کرده‌اند.

مشارکت 800 میلیارد تومانی خیرین در احداث راه‌های مواصلاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، خداداد مقبلی معاون سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای کشور ظهر امروز در حاشیه افتتاح میدان ترگل بادرود اظهار کرد: راه محور توسعه هر منطقه محسوب می‌شود و هر فعالیتی که بخواهد در زمینه‌های مختلف گردشگری، صنعت، معدن، کشاورزی و … صورت بگیرد و توسعه‌ای را به شهرستانی هدیه دهد، نیازمند زیرساختی به نام راه است.

وی افزود: میدان ترگل بادرود که یکی از نقاط حادثه‌خیز این منطقه به‌حساب می‌رفت که از طرف آزادراه کاشان به سمت اصفهان با مشارکت شهرداری بادرود و اداره کل راهداری استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

معاون سازمان راهداری و حمل ‌و‌نقل  جاده‌ای کشور گفت: متأسفانه سالانه جمعیت زیادی براثر تصادف جان خود را از دست می‌دهند یا سلامتی آنها به خطر می‌افتد و اجرای چنین پروژه‌هایی برای حفظ جان و سلامتی انسان‌ها ارزشمند است، ما وظیفه‌داریم برای ایمنی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز تلاش و کوششی ویژه‌ای داشته باشیم.

 مقبلی تصریح کرد: در سال‌های اخیر انجمن خیرین راه و ترابری در کشور راه‌اندازی و نمایندگی آنها در استان‌ها فعال‌شده است و با دعوت از خیرین و توضیحات کامل موضوع راهداری خیرین در پروژه‌ها مشارکت می‌کنند و تا پایان سال ۱۴۰۰ خیرین راه و ترابری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به‌صورت مشارکتی برای رفع نقاط حادثه‌خیز احداث راه‌های روستایی احداث ابنیه فنی هزینه کردند و در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه توسط خیرین در حال اجراست.

افتتاح ۹۵ میلیارد ریال پروژه راه‌سازی در بادرود

فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز اظهار کرد: احداث میدان ترگل بادرود نمونه بارز مشارکت تعامل همکاری و همراهی شهرداری بادرود و اداره کل راهداری حمل‌ونقل استان اصفهان بود که این نقطه که یکی از نقاط پر تصادف محسوب می‌شد و یکی از آرزوهای دیرینه مردم بادرود احداث این میدان بود با مساعدت ریاست محترم سازمان و پیگیری ویژه نماینده مجلس اعتبار ویژه تخصیص و بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: عملیات خاک‌ریزی و زیرسازی توسط شهرداری بادرود و عملیات آسفالت آن توسط اداره کل راهداری انجام و با بهره‌برداری از این میدان تصادف در این نقطه به صفر خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از موافقت احداث میدان جدید در ورودی ابیانه از طرف آزادراه خبر داد و گفت: امروز همچنین روکشی بلوار ورودی بادرود به طول ۳.۲ کیلومتر و با عرض ۱۰ متر به بهره‌برداری رسید.

دادخواه افزود: یکی از فعالیت‌های اداره کل راهداری و جمل و نقل جاده‌ای در سطح استان، ساماندهی و ایمن‌سازی سه‌راهی‌های اولویت‌دار است که بر این اساس در این شهرستان در منطقه راه‌آهن بادرود، روستای خفر و روستای دستجرد زیرسازی و آسفالت انجام شد و مجموع ۵ پروژه بااعتبار بالغ‌بر 9 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان نطنز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول