اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نیکوکار اهل تربت‌حیدریه عضو هیات امنای دانشگاه‌های خراسان رضوی شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مهدی مروج‌تربتی نیکوکار تربتی را به عنوان عضو حقیقی هیات امنای دانشگاه‌های استان خراسان رضوی منصوب شد.

نیکوکار اهل تربت‌حیدریه عضو هیات امنای دانشگاه‌های خراسان رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر طبق حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی مروج تربتی برای مدت چهار سال به عضویت هیات امنای دانشگاههای تربت‌حیدریه و نیشابور و مجتمع‌های عالی گناباد و تربت جام و مرکز آموزش عالی کاشمر منصوب شده است.

عباس خاشعی‌ سیوکی رییس دانشگاه تربت‌حیدریه در این خصوص به خبرنگاران گفت: هیات امنای دانشگاه‌ها وظیفه تعیین خط مشی و توسعه این مراکز علمی، تصمیم‌سازی‌های اصلی و محوری و نیز تعیین شیوه هزینه کردهای مالی، رعایت قوانین و قواعد را بر عهده دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت نقش خیران در ساخت و توسعه دانشگاه تربت‌حیدریه و بویژه جایگاه خاص خیر نیک اندیش مروج تربتی پیشنهاد این انتصاب به وزیر متبوع ارایه شد که مورد موافقت و استقبال قرار گرفت.

رییس دانشگاه تربت‌حیدریه بیان کرد: با شناختی که نسبت به روحیه نیک‌اندیشی ایشان داریم، موضوع تشریک مساعی نیکوکاران را به دیگر دانشگاه‌های استان خراسان رضوی تسری دهیم.

خاشعی‌سیوکی همچنین به شرح گوشه‌ای از اقدامات خیرخواهانه مهدی مروج تربتی پرداخت و بیان کرد: ساخت هشت سالن چند منظوره ورزشی در مشهد و تربت‌حیدریه، دیوارکشی و جاده سازی اطراف سالن و انعقاد تفاهم‌نامه و کلنگ‌زنی ساخت خوابگاه دانشجویی گوشه ای از خدمات نیک ایشان است.

وی افزود: بورسیه تحصیلی رتبه‌های بومی زیر هزار کنکور سراسری در سه سال اخیر، اهدای کارت هدیه به ۴۲۲ نفر از دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه‌های تربت‌حیدریه به میزان ۶۳۳ میلیون ریال و همچنین بورسیه ورزشی ورزشکاران دختر و پسر حائز مقام مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی اهل  تربت حیدریه از دیگر اقدامات خیرخواهانه مروج تربتی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول