اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تداوم وزش باد در خراسان رضوی/ روند تدریجی افزایش دما از هفته آینده

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه تا اوایل هفته آینده دمای هوا با شیب کند در حال افزایش است، گفت: در ساعات بعدازظهر در سطح استان همچنان وزش باد را خواهیم داشت.

تداوم وزش باد در خراسان رضوی/ روند تدریجی افزایش دما از هفته آینده

یحیی قائنی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه تا اوایل هفته آینده آسمان در سطح استان صاف خواهد بود، اظهار کرد: دمای هوا با شیب کند در حال افزایش است.

وی افزود: پدیده غالب جوی در سطح استان به ویژه در ساعات بعدازظهر وزش باد است که در مناطق بادخیز جنوب شرقی وزش باد شدید و همراه با گردوخاک خواهد بود. در طی این مدت نیز دمای هوا با شیب کند در حال افزایش است.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۶ و ۳۲ درجه در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرمترین ساعات ۳۳ درجه و در خنکترین ساعات به ۱۷ درجه خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۹ درجه خنک‌ترین و سرخس با پیشینه دمای ۳۸ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان ‌تایباد با ۵۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

انتهای پیام/ 70085

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول