اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آمادگی موکب‌های زنجانی برای ارسال لوازم به عراق/ پرهیز از تردد غیرضرور زائران اربعین

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان از بارگیری لوازم ۳۱ موکب زنجانی برای ارسال به عراق خبر داد و گفت: به محض صدور اجازه، این لوازم ارسال می‌شود.

آمادگی موکب‌های زنجانی برای ارسال لوازم به عراق/ پرهیز از تردد غیرضرور زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذبیح الله بابایی در جمع خبرنگاران با خبرنگار فارس به آمادگی ۳۱ موکب از استان زنجان برای ارائه خدمت به زائران اربعین اشاره و اظهار کرد: دو مکعب از این مجموع در داخل ایران و ۲۹ موکت در کشور عراق به زائران ارائه خدمت خواهند کرد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان از آمادگی موکب‌ها برای ارسال امکانات خود به کشور عراق خبر داد و افزود: لوازم مورد نیاز موکب‌ها بارگیری شده و به محض اجازه مسوولان به سمت مرزها و سپس کشور عراق ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که تعداد زائران اربعین در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد، تصریح کرد: موکب‌های استان نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین انجام خواهند داد.

بابایی مدیریت حرکت توسط زائران را مهم‌ترین توصیه خود اعلام و تاکید کرد: تجربیات نشان داده است که اگر زائران طبق برنامه‌ریزی عمل نکنند خود و دیگر زائران را دچار مشکل خواهند کرد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه مدت زمان طولانی ماندن در عراق معمولا مشکل‌ساز است، ادامه داد: زیارت و بازگشت به کشور بهترین نوع برنامه‌ریزی برای زائران اربعین است.

وی رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از گرمازدگی را دیگر توصیه ضروری برای زائران اربعین در سال جاری به عنوان و تاکید کرد: رعایت مسائل امنیتی و پرهیز از تردد در مسیرهای تعریف نشده به صورت جدی باید مد نظر زائران اربعین قرار گیرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول