اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تأمین لوازم خانگی سیل‌زدگان کوثرریز رفسنجان به‌ کمک خیران

به‌همت مرکز نیکوکاری امام‌حسن مجتبی(ع) هرمزآباد رفسنجان و حمایت خیران و ورزشکاران، ۲۰ دستگاه یخچال فریزر و ۱۸ سرویس کامل غذاخوری به اهالی کوثرریز که خانه‌هایشان ۱۰۰ درصد بر اثر سیل تخریب شده است، اهدا شد.

تأمین لوازم خانگی سیل‌زدگان کوثرریز رفسنجان به‌ کمک خیران

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی محمدصادقی مسؤول مرکز نیکوکاری امام‌حسن مجتبی(ع) هرمزآباد

امروز اظهار کرد: با کمک خیران ۲۰ دستگاه یخچال فریزر و ۱۸ سرویس کامل ظروف غذاخوری برای سیل‌زدگان روستای کوثرریز خریداری و تحویل آنان شد.

وی ادامه داد: این لوازم خانگی با حمایت همه مردم و خیّران بزرگوار،هیات پرورش اسب و سوارکاری و خیریه حضرت رقیه(س) لطف‌آباد، تیم فوتبال بزرگسالان مس رفسنجان و خادمیاران رضوی و با همکاری مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) هرمزآباد تهیه و به خانواده‌هایی که ۱۰۰ درصد خانه‌هایشان بر اثر سیل مردادماه تخریب شده است، اهدا شد.

به گزارش فارس، روستای کوثرریز از توابع بخش مرکزی و در حومه غربی شهرستان رفسنجان واقع شده است و بیشترین آسیب از سیل را در بین روستاهای شهرستان دیده است.

در حال حاضر کار آواربرداری منازل تخریب‌شده انجام شده و به گفته فرماندار رفسنجان تا ۶ ماه آینده خانه‌های اهالی به آنان تحویل داده می‌شود.

 انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول