اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تجلیل از 8 هزار پیشکسوت عرصه دفاع مقدس و دفاع امنیت در سیستان و بلوچستان

مسئول پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: قرار است در هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت عرصه دفاع مقدس، دفاع امنیت، مدافع امنیت و مدفعان حرم در کل کشور تجلیل شود که 8 هزار نفر مربوط به این استان است.

تجلیل از 8 هزار پیشکسوت عرصه دفاع مقدس و دفاع امنیت در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، قاسم حسن‌زاده در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: قرار است در هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت عرصه دفاع مقدس، دفاع امنیت، مدافع امنیت و مدفعان حرم در کل کشور تجلیل شود که 8 هزار نفر مربوط به سیستان و بلوچستان است.

مسؤول پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: در هفته های اخیر نیز برنامه تجلیل و خاطره گویی با حضور تعدادی از آزادگان استان نیز انجام شد.

وی گفت: امروز نیز به همراه همکاران اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس با پیشکسوت دفاع مقدس «علیرضا کیخا» سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مطهری زاهدان دیدار و از وی تجلیل کردیم.

حسن زاده بیان کرد: در این دیدار مقرر شد که بسترهای لازم را برای ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان و همچنین معرفی اساتید واجدالشرایط برای ارائه درس دفاع مقدس همکاری لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول