اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

علت سانحه تصادف در شوشتر ریشه‌یابی شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: انتظار داریم هیئتی برای ریشه یابی علت حادثه تصادف در شوشتر تشکیل شود. باید ببینیم چه چیزی این زن‌ها و بچه‌ها را وادار کرده که 4 – 5 صبح سر زمین‌های کشاورزی رفته و کار کند.

علت سانحه تصادف در شوشتر ریشه‌یابی شود

حجت‌السلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان که برای ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار جان باختگان حادثه تصادف شوشتر به این شهرستان رفته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: این بخشی از خوزستان است و شاید بتوان گفت جای جای این استان چنین مناطقی وجود دارد که مردم با فقر زندگی می‌کنند. با توجه به سرشاری منابع نفتی، گاز و معدنی در استان خوزستان سزاوار مردم ما نیست که به این شکل برای کار، جان خود را از دست بدهند.

وی افزود: عموم عزیزانی که در این اتفاق از دست رفته‌اند جزء خانواده‌های فقیر بوده‌اند. این‌ها برای امرار معاش خود، هر روز صبح از منزل خارج شده و به سمت زمین‌های کشاورزی می‌رفتند که بعضاً هم نوجوان بوده و در بین آن‌ها مادرانی وجود داشته که 5 فرزند داشتند.

وی ادامه داد: زمین‌های فراوانی در شهر شهید شرافت وجود دارد که گزارش دادند حتی سرمایه‌گذارانی حاضر به کار در اینجا هستند و منابع آبی هم در نزدیکی وجود دارد. می‌توان برنامه‌ریزی کرد که این زن‌ها و فرزندان را در همین‌جا مشغول به کار کرد تا مجبور نباشد مسافتی را برای کار در اراضی کشاورزی طی کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز بیان کرد: این‌ها تلنگری است که مسئولین توجه بیشتری به وضعیت مردم این منطقه کنند تا دیگر شاهد چنین رویدادهای تلخی نباشیم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام موسوی فرد با حضور در منزل همه خانواده‌های جان باختگان این حادثه، با آن‌ها ابراز همدردی کرد و تسلیت گفت.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول