اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

وقتی خیرین به «آوا» نفس می‌دهند/ آوا برای دریافت آمپول راهی قطر می‌شود

هزینه‌های اعزام «آوا» فرشته کوچک یک ساله مبتلا به بیماری «اس.ام.ای» به کشور قطر برای دریافت آمپول رایگان زولژنسما با کمک خیرین تامین و آوا به زودی راهی قطر می‌شود.

وقتی خیرین به «آوا» نفس می‌دهند/ آوا برای دریافت آمپول راهی قطر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بیست و دوم مرداد ماه امسال بود که خبری با عنوان «یک یا حسین (ع) تا نجات «آوا» از مرگ/ حیات «آوا» در گرو کمک 300 میلیونی خیرین» در خبرگزاری فارس منتشر شد.

 در این گزارش متن کامل گزارش را اینجا بخوانید از ابتلا آوای یک ساله به بیماری «اس.ام.ای» و نیاز خانواده او به کمک خیرین برای دریافت آمپول جهانی «زولژنسما» روایت شد.

خانواده آوا شش ماه پس از تولد وی متوجه ابتلای دلبندشان به بیماری نادر اس.ام.ای شدند، بیماری اس. ام.ای یک بیماری‌ نادر عصبی و عضلانی است که قدرت ماهیچه‌های کودک را تحلیل می‌برد و  اگر آمپول آن به موقع تزریق نشود جان بیمار را خواهد گرفت.

به خواست خدا نام آوا به عنوان برنده جهانی دریافت رایگان آمپول زولژنسما انتخاب شد و پدر و مادرش برای دریافت این آمپول ۷۰ میلیارد تومانی باید راهی کشور قطر می‌شدند که برای پرواز، اقامت و هزینه‌های بیمارستان  500 میلیون تومان نیاز داشتند.

به دلیل عدم توانایی مالی خانواده آوا، کمپین نجات آوا راه‌اندازی و به کمک خیرین در مرحله اول نیمی از آن تامین شد.

پس از انتشار گزارش خیرین بار دیگر به یاری آوا شتافتند و با کمک خیرین، مساعدت فرزاد مخلص‌الائمه استاندار و بهزیستی استان مرکزی هزینه‌ اعزام آوا به کشور قطر تامین و آوای کوچک به زودی راهی قطر می‌شود.

واریز 90 میلیون از حساب مشارکت‌های بهزیستی به حساب آوا

یادگاری، معاون مشارکت‌های بهزیستی استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک گفت: از حساب مشارکت‌های بهزیستی و با دستور مساعدت استاندار مرکزی 90 میلیون تومان به حساب آوا واریز شد.

وی تصریح کرد: بعد از بازگشت آوا از قطر بهزیستی در صورت نیاز به هرگونه خدمات درمانی و کمک‌های لازم را به وی ارائه خواهد داد.

قدردانی پدر آوا از خیرین و مسوولان

پدر آوا نیز ضمن قدردانی بی‌پایان از مشارکت خیرین و مسوولان بهزیستی در تامین 300 میلیون کمک خیرخواهانه گفت: زندگی دخترم را مدیون کمک‌های خیرین هستم، از همه مردمی که با لطف خود زندگی آوا را به خواست خدا به ما بخشیدند، تشکر می‌کنم و از همه طلب حلالیت دارم.

به گزارش فارس و به گفته پدر آوا، اقدامات لازم برای اعزام آوا به کشور قطر برای دریافت آمپول در حال انجام است و به زودی آوا راهی قطر می‌شود.

انتهای پیام/ ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول