اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شهید مجتبی اسکندری: از شما می‌خواهم آنچه که در توان دارید به انقلاب کمک کنید

در وصیت‌نامه شهید مجتبی اسکندری حصاری آمده است: پدرجان و مادرجان! اگر من شهید شدم برای من گریه و زاری نکنید؛ من از شما می‌خواهم آنچه که در توان دارید به انقلاب کمک کنید، همیشه گوش به فرمان امام امت باشید.

شهید مجتبی اسکندری:  از شما می‌خواهم آنچه که در توان دارید به انقلاب کمک کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،شهید مجتبی اسکندری حصاری در تاریخ هفتم مردادماه ۱۳۴۴ در شهر قم متولد شد. وی پس از چندی مجاهدت در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۱، به درجه رفیع شهادت دست یافت. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

بسمه تعالی

بنام الله پاسدار خون شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران و درود بر امام امت، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران.

درود بر پدر و مادرعزیزم؛ امیدوارم همیشه درزندگی پیروز وموفق باشید. پدرجان و مادرجان! اگر من شهید شدم برای من گریه و زاری نکنید؛ من از شما می‌خواهم آنچه که در توان دارید به انقلاب کمک کنید، همیشه گوش به فرمان امام امت باشید.

خیلی مواظب باشید که هیچ وقت گول توطئه‌گران رانخورید. مسجدها راخالی نگذارید و با ستادها همکاری کنید و یک عدد پتو که من از منزل به مسجد رسول اکرم(ص) برده ام آن راپس نگیرید، بگذارید آنجا باشد.

اگرمن شهید شدم به جای پرچم مشکی، پرچم سبز درب منزل نصب نمایید؛ به خاطر این که مادرم از سادات است. از برادرهایم می‌خواهم که حتما راه من را که راه حسینی است ادامه دهند و تا آخرین قطره خون خود با لشگریان کفر، این دشمنان دین و قرآن بجنگند، تا با یاری خداوند متعال دشمن را از پای درآورند؛ به امید آن روزی که پرچم اسلام در سراسر گیتی برافراشته گردد.

انتهای پیام / 78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول