اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آخرین وضعیت زائران اربعین/7 کاروان زنجانی در عراق هستند

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان با اشاره به توقف اعزام زائران اربعین گفت: این توقف بنا به شرایط داخلی عراق اتخاذ شده و در برنامه‌ریزی حج و زیارت تغییری ایجاد نشده است.

آخرین وضعیت زائران اربعین/7 کاروان زنجانی در عراق هستند

ابراهیم احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعلام توقف زائر به عراق اظهار کرد:  این خبر کشوری بوده و سفارت ایران در عراق این خبر را اعلام کرده است و جزئیات آن هم باید توسط وزارت کشور تشریح شود.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی سازمان حج و اوقاف در مورد اعزام زائران به عراق تغییر نکرده است، افزود: این اعزام‌ها انجام خواهد شد ولی نکته مهم توقف موقت اعزام‌های اربعین است.

وی تعداد کاروان‌هایی را که از استان زنجان به عراق اعزام شده‌اند و در حال حاضر در این کشور هستند را هفت کاروان اعلام و تصریح کرد: بعد از توقف اعزام‌ها، دیروز یک کاروان بنا به شرایط اجازه عبور از مرز را پیدا نکرد و بازگشته است.

احدی آمار ثبت‌نام کنندگان قطعی در سامانه سماح را که کد رهگیری دریافت کرده و مرز خروج خود را مشخص کرده‌اند را 12 هزار و 356 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار برای ثبت‌نام کنندگان موقت 24 هزار و 556 نفر است.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان با تاکید بر اینکه ثبت‌نام زائران اربعین تا روزهای منتهی به روز اربعین ادامه خواهد یافت، ادامه داد: ستاد عتبات عالیات با همراهی موکب‌ها آمادگی پذیرایی روزانه از 40 زائر را خواهد داشت.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول