اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مباحث نظری «فقه توریسم» در شهرستان سامان پیگیری می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مباحث نظری مسئله توریسم در این شهرستان باید از منظر فقه مرور شود تا وجهه مردم سامان که با محبت اهل‌بیت(ع) و نام عمان سامانی و یاد دهقان سامانی گره خورده است، همچنان ماندگار بماند.

مباحث نظری «فقه توریسم» در شهرستان سامان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در  آیین افتتاح اداره تبلیغات اسلامی سامان، گفت: مباحث نظری مسئله توریسم در این شهرستان باید از منظر فقه مرور شود تا وجهه مردم سامان که با محبت اهل‌بیت(ع) و نام عمان سامانی و یاد دهقان سامانی گره خورده است، همچنان ماندگار بماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: مسئله توریسم ویژه‌ترین و جدی‌ترین مسئله  در  سامان است و این موضوع یکی از دلایل پیگیری تأسیس اداره در این شهرستان است.

وی با تأکید بر هویت اصیل دینی مردمان منطقه سامان، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم فرهنگ منحط و آسیب‌زای غرب‌گرایانه بر هویت اصیل دینی مردم آسیب وارد کند.

طاهری ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) دینداری و تدین را به ما ارزانی داشت  و اگر امام(ره) نبودند، در بهترین حالت دینداری ما شبیه دینداری مردم کشورهای همسایه می‌شد که بدون امام دیندار هستند.

وی افزود: هیأت‌ها، مؤسسات و خانه‌های قرآن، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی سرمایه‌های این نهاد هستند و هر جا سراغ مردم رفتیم، کارها پیش رفته‌ است چرا که دولت به تنهایی قادر نیست جریان عظیمی چون عزاداری در عاشورا را مدیریت کند و سرمایه مالی و انسانی همه به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی بدون مردم موجودیت ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در زمان حال دارد و رسالت ویژه و خاص تمامی ادارات تبلیغات اسلامی در استان است.

وی گفت: شهرستان سامان از ظرفیت قرآنی بسیار خوبی برخوردار بوده و توجه به مباحث قرآنی در این شهرستان برای ما موضوعیت دارد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول