اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مترو تهران آماده بازگشایی مدارس/ ۲ ایستگاهی که آخر هفته سرویس دهی ندارند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به ایمن‌سازی سوزن‌های ایستگاه متروی شهر ری گفت: آخر هفته ایستگاه‌های شهرری و پالایشگاه سرویس دهی ندارند.

مترو تهران  آماده بازگشایی مدارس/ ۲ ایستگاهی که آخر هفته سرویس دهی ندارند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، حامد عباسی نامی، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اظهارداشت: با بازگشایی مراکز تحصیلی در مهر شاهد افزایش مسافر خواهیم بود. بنابراین انجام تعمیرات موردنیاز در اولویت کاری قرار گرفته است و آخر این هفته فاز نخست عملیات ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های جنوبی خط یک در محدوده ایستگاه شهرری تا ایستگاه پالایشگاه در کمترین زمان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: با بهسازی این سوزن‌ها، بهره‌برداری از نیمه جنوبی خط یک متروی تهران در شرایط مطلوب‌تر و ایمن‌تری قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده تلاش داریم تا این کار طی مدت ۴۸ ساعت انجام شود، افزود: در این دو روز حرکت قطارها در خط یک متروی تهران به دو بخش تقسیم می‌شود و سرویس‌دهی از ایستگاه تجریش تا ایستگاه شهرری و بالعکس و همچنین از ایستگاه پالایشگاه تا کهریزک و فرودگاه امام خمینی (ره) بدون محدودیت انجام خواهد شد.

نامی خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی جهت انتقال مسافران به‌صورت رایگان در مسیر رفت‌وبرگشت از ایستگاه شهرری به ایستگاه پالایشگاه و بالعکس، از اولین ساعت بهره‌برداری مترو در روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریور انجام شده است.

وی اعلام کرد: آخر هفته ایستگاه‌های شهرری و پالایشگاه سرویس دهی ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول