اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هیچ کلاس درسی بدون معلم نمی‌ماند/سازماندهی آنلاین ۲ هزار نیروی انسانی آموزش وپرورش در دهدشت

رییس آموزش و پرورش دهدشت از آغاز ساماندهی آنلاین نیروی انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

هیچ کلاس درسی بدون معلم نمی‌ماند/سازماندهی آنلاین ۲ هزار نیروی انسانی آموزش وپرورش در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمدحسین جمشیدی رییس آموزش و پرورش این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت :با همت و تلاش واحد فناوری اداره آموزش و پرورش دهدشت برای سومین سال متوالی سازماندهی نیروی انسانی دهدشت به صورت غیر حضوری و آنلاین است که در بین سایر شهرستان‌ها و مناطق استان پیشگام و این اقدام ارزشمند به کاهش مراجعات غیرضروری همکاران کمک شایان توجهی کرده است.

رییس آموزش وپرورش دهدشت گفت: سازماندهی نیروی انسانی به مدت 20 روز به طول می‌انجامد و قریب به دو هزار پرسنل سازماندهی می شوند.

وی افزود: امسال هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد ماند و اولویت اصلی سازماندهی 1402-1401 پوشش کلاس های درس شهری و روستایی است.

وی رشد تکنولوژی و استفاده از ابزار‌های نوین را جهت تغییر شیوه سازماندهی نیروی انسانی از حالت سنتی به شیوه مدرن را به سایر شهرستان ها و مناطق پیشنهاد داد و تاکید کرد: آمادگی همکاری و ارائه تجربیات سازماندهی آنلاین به سایر شهرستان ها و مناطق هستیم.

جمشیدی با اشاره به پایان ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مربوطه از آغاز ساماندهی نیروهای انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان شهریور ماه  ادامه خواهد داشت.

رییس آموزش و پرورش دهدشت با بیان این که همه مدارس باید آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی کسب کنند گفت: آماده‌سازی فضای فیزیکی، تجهیز آزمایشگاه‌ها، ایجاد نشاط در مدارس و آماد‌ه‌سازی امکانات بهداشتی از جمله ابعاد مطرح در پروژه مهر هستند.

وی افزود: امیدواریم در سالی که تحت عنوان " سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" نام‌گذاری شده است، شاهد آغاز سال تحصیلی پرشکوه‌تری باشیم و مدارس با آمادگی کامل به استقبال بهار تعلیم و تربیت بروند.

انتهای پیام۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول