اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مورایس: یکی از بازی‌های جذاب لیگ را شاهد خواهیم بود/ دستم برای انتخاب ترکیب باز است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر دو تیم از تیم های خوب لیگ هستند و رقابت خوبی خواهد شد و یکی از بازی های جذاب لیگ خواهد بود، فولاد به خوبی خود را تقویت کرده است و از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

مورایس: یکی از بازی‌های جذاب لیگ را شاهد خواهیم بود/ دستم برای انتخاب ترکیب باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: هر دو تیم از تیم های خوب  لیگ هستند و رقابت خوبی خواهد شد و یکی از بازی های جذاب لیگ خواهد بود چرا که فولاد به خوبی خود را تقویت کرده است و از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

وی افزود: معمولا از نظر استراتژی نمی‌توام بگویم چه برنامه‌ای برای بازی فردا داریم و نمی‌دانیم فولاد چگونه بازی خواهد کرد و برنامه‌هایی که داریم به خوبی در زمین پیاده خواهد شد یا خیر و باید بگویم تیم ما از بالانس خوبی برخوردار است، فولاد هم همینطور است، آن‌ها فقط دفاع نمی‌کنند و در حمله نیز خوب کار می‌کنند؛ می‌دانیم باید از کیفیتی که داریم استفاده کنیم و آماده بازی فردا شویم.

مورایس با بیان این که با اطلاعات پزشکی اینجا نیست، خاطرنشان کرد: این موارد بستگی به فیزیوتراپ تیم دارد؛ می‌توانم بگویم محمد کریمی تمریناتش را آغاز کرده است، مصدومیت او سه هفته نیاز به بهبود داشت که دو هفته از آن سپری شده است؛ جلال به زمان بیشتری برای بازگشت نیاز دارد اما انتظار ما این است که زمان را کاهش دهیم تا او را زودتر در اختیار داشته باشیم.

سرمربی سپاهان در خصوص عملکرد شهریار مغانلو و خط هافبک سپاهان برای تقویت او گفت: شهریار خوب کار می‌کند، مسی هم وقتی از بارسلونا به‌ پاریسن‌ژرمن پیوست، نیاز به زمان داشت تا موفق به گلزنی شود و شهریار کار خود را به خوبی پیش می‌برد و اگر انتظارات پایین بیاید، شهریار هم عملکرد بهتری خواهد داشت.

وی افزود: ما این انتظار را نداریم یک بازیکن همه مسائل را برای ما حل کند،  اگر شهریار هم موفق به گلزنی نشود بازیکنان دیگری برای این کار در تیم حضور دارند.

وی در خصوص حضور دو دروازه‌بان سپاهان گفت: سپاهان ۴ دروازه‌بان خوب دارد؛ پیام، رشید، نیما و علی که هر کدام از آن‌ها عملکرد بهتری داشته باشند ما از آن بازیکن استفاده خواهیم کرد؛ پیام تجربه حضور در خارج از کشور را داشته است و ما هم می‌خواهیم از تجربیات او استفاده کنیم و بتواند پست دروازه‌بانی ما را ارتقا دهد.

مورایس افزود: انتظار من از هر کدام این است که به نحو احسن کار بکنند و با نگاه به یکدیگر از هم یاد بگیرند، چرا که هر کدام از دروازه‌بان ها ویژگی‌های متفاوتی دارند و در نهایت می‌خواهیم کیفیت بهتری در این پست داشته باشیم.

سرمربی سپاهان در خصوص تغییرات زیاد در پست دفاع میانی گفت: بازیکنان خوبی در تیم وجود دارند، اکثریت مدافعان تیم به تازگی به سپاهان اضافه شدند، دو بازیکن ما آشنایی بیشتری با لیگ دارند و فکر می‌کنم که دفاعی ما کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: من هم شناخت زیادی از لیگ ندارم و ممکن است در رابطه با این که از کدام بازیکن باید استفاده کنم تصمیم درستی نگرفته باشم و با توجه به هر بازی و تیم حریف از زوجی مناسب در خط دفاعی استفاده می‌کنم و نسبت به بار فنی‌ای که بازی خواهد داشت، تغییراتی اعمال می‌کنم و شاید در این بازی از یک زوج و در بازی بعدی از زوج دیگری استفاده کنم و من به بازیکنانم اعتماد دارم و آن‌ها هم باید این اعتماد را به من داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول