اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کنایه وزیر کشور به گذشتگان/ تعجب می‌کنم که به آبرسانی روستاها توجه نشد

وزیر کشور با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به روستاهای استان با سرعت دنبال می‌شود، گفت: تعجب می‌کنم چرا آبرسانی به روستاها مورد توجه قرار نگرفت.

کنایه وزیر کشور به گذشتگان/ تعجب می‌کنم که به آبرسانی روستاها توجه نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد وحیدی در حاشیه بهره‌داری از فاز نخست کارخانه بازیافت زباله شهر یاسوج گفت: در هفته دولت ۴۷۵ پروژه با اعتبار دو هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح شد که ۳۱۶ پروژه افتتاحی و ۱۵۹ پروژه هم کلنگ‌زنی شد.

وزیر کشور با اشاره به چهاربانده شدن جاده شیراز به بهبهان از مسیر گچساران گفت: بازدید از کارخانه ماشین سازی، پتروشیمی گچساران و افتتاح چندین مدرسه از جمله پروژه‌های بود که مورد بازدید قرار گرفتند یا افتتاح شدند.

وی در خصوص آبرسانی به روستاهای استان گفت: کار آبرسانی به روستاهای استان با سرعت دنبال می‌شود و ۱۶ طرح آبرسانی به بهره‌برداری رسید، جای تعجب دارد که چرا در دوره‌های گذشته توجهی به آبرسانی به مناطق روستایی نشد و این روستاها بی‌آب بودند که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته و استانداری کهگیلویه و بویراحمد و وزارت نیرو پای کار هستند.

وزیر کشور با اشاره به منطقه محروم زیلایی در شهرستان مارگون گفت: گازرسانی به زیلایی در دست انجام است، ضمن اینکه بخش زیادی از ضعف‌های این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی ادامه داد: در جاده‌های روستایی کارهای خوبی صورت گرفته است، بیش از یک هزار میلیارد تومان منابع اختصاص یافته دولت به کهگیلویه و بویراحمد بود که بخشی به راه‌ها اختصاص یافته است.

وی با اشاره به توجه دولت سیزدهم به وضعیت جاده‌ها گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان به جاده پاتاوه به دهدشت اختصاص یافت و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، همچنین ۵۰۰ میلیارد هم به جاده یاسوج به سی‌سخت تخصیص یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول