اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بهره‌برداری از کارخانه اسکلت‌های پیش ساخته فلزی در دماوند/ تنها کشتارگاه صنعتی شرق استان تهران افتتاح شد

کارخانه تولیدکننده اسکلت‌های پیش ساخته فلزی و تنها کشتارگاه صنعتی شرق استان تهران با حضور استاندار تهران در دماوند افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از کارخانه اسکلت‌های پیش ساخته فلزی در دماوند/ تنها کشتارگاه صنعتی شرق استان تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، کارخانه تولیدکننده اسکلت‌های پیش ساخته فلزی، صنعتی و ساختمانی در ششمین روز هفته دولت با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی ۲ دماوند افتتاح و بهره‌برداری شد.

در این مراسم، استاندار تهران، معاون اقتصادی استاندار تهران، ائمه جمعه دماوند و آبسرد، فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

این کارخانه در زمینی به مساحت چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۸۹۱ مترمربع با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار و با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از تنها کشتارگاه صنعتی شرق استان تهران در دماوند

یک واحد کشتارگاه شرکت مرغ نمونه پارس نیز در ادامه حضور استاندار تهران در شهرستان دماوند افتتاح و بهره‌برداری شد.

این کشتارگاه صنعتی با اعتبار حدود یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات و آورده سرمایه‌گذار دارای سالن‌های قطعه‌بندی سردخانه‌ها و سالن‌های نگهداری با ظرفیت سالانه ۱۸ هزار تن در سطح ۱۰ هزار مترمربع است.

این پروژه یک هزار و ۷۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده و این تنها مجموعه موجود شهرستان دماوند و شرق استان تهران در خصوص کشتارگاه مرغ، قطعه‌بندی، بسته‌بندی و سردخانه است.

افتتاح مدرسه خیرساز در روستای مهرآباد، افتتاح کشتارگاه صنعتی شرکت مرغ نمونه پارس در جاده مرا، افتتاح شرکت دانش بنیان فرساد صنعت البرز، بهره برداری پست ۶۳۲۰ فاز یک شهرک صنعتی دماوند۲، افتتاح شرکت ایساتیس سازه و افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سیب از برنامه‌های سفر امروز استاندار تهران در دماوند است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول