اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جابه جایی بیش از ۱٠ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از جابه‌جایی بیش از 10 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان قزوین در نخستین سال از فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

جابه جایی بیش از ۱٠ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار کرد: روکش آسفالت 60 کیلومتر راه روستایی و بازگشایی، تعریض و  احداث ابنیه فنی و زیرسازی 53 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 114میلیارد تومان از مهم‌ترین دستاوردهای این دولت است که برای محرومیت زدایی و توسعه روستاها انجام شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در این دولت روکش مجدد آسفالت 36 کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی است که با اعتبار 67 میلیارد تومان طی یک سال اخیر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: اجرای 16 کیلومتر روشنایی طولی به ارزش 7میلیارد تومان در حوزه ارتقاء ایمنی راه‌ها، تعمیر و مرمت 10دستگاه پل با اعتبار 20 میلیارد تومان و نصب نیوجرسی مفصلی به طول 12 هزار متر و به ارزش 24 میلیارد تومان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم بوده است.

حق‌لطفی همچنین اجرای هزار و 500 کیلومتر خط‌کشی راه‌ها به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون تومان، خرید یک دستگاه بیل مکانیکی برای تقویت تجهیزات ماشین‌آلات راهداری به ارزش 557 میلیون تومان و بهره‌برداری از 2 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به ارزش 50 میلیارد تومان را بخش دیگری از اقدامات شاخص این دولت عنوان کرد و گفت: به منظور توسعه مدیریت هوشمند در یک سال گذشته 2دستگاه دوربین نظارت تصویری به ارزش 654 میلیون تومان و 2 دستگاه سامانه تردد شمار به ارزش 40 میلیون تومان به تجهیزات مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای افزوده شده است.

وی همچنین جابه‌جایی 10میلیون و 717هزار و 400تن کالا و یک میلیون و 910هزار و 763 مسافر با ناوگان حمل و قل جاده‌ای، ایمن‌سازی 12 مدرسه در حاشیه راه و اهدای 50کلاه ایمنی به راکبان موتور سیکلت را از جمله اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه حمل و نقل جاده ای در استان قزوین عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های هفته دولت 122 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: 22طرح بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی و روستایی با مجموع 91 کیلومتر از جمله پروژه هایی است که طی ایام هفته دولت در حال بهره برداری هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول