اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شهر چمران پلیس +10 ندارد

امام جمعه شهر چمران گفت: کمبود باجه بانکی و نبود پلیس +10 سبب نارضایتی مردم از خدمات دولت در شهر چمران شده است.

شهر چمران پلیس +10 ندارد

حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعه شهر چمران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در شرایطی که ارتباطات و زیرساخت‌های اینترنتی و الکترونیکی توسعه یافته است و بانک‌ها به خدمات اینترنتی و دستگاه‌های خودپرداز روی آورده‌اند، کمبود باجه بانکی و نبود پلیس +10 در شهر چمران اهواز با شرایط موجود همخوانی ندارد.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به اینکه شهر چمران دارای جمعیت شهری و روستایی زیادی است، بیان کرد: گلایه‌مندی زیادی از سوی مردم درباره کمبود باجه بانکی در شهر و روستاها وجود دارد و همین امر باعث شده تا این امر به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی ادامه داد: متأسفانه کمبود باجه بانکی، خرابی و قطعی‌های مکرر سایر باجه‌های بانکی باعث شده است تا مردم برای انجام کارهای خود با مشکل مواجه شوند و بانک‌ها نیز شلوغ باشند.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: این موضوع به عنوان مطالبه عمومی در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد و پیگیری‌هایی نیز صورت گرفت.

وی افزود: مسئولین مربوطه قول‌های مساعدی را در جهت رفع این مشکل داده‌اند و امیدواریم در بازه زمانی کوتاه این مشکل برطرف و رضایت‌مندی مردم حاصل شود.

حجت‌الاسلام عبادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نبود مرکز پلیس +10 در شهر چمران نیز اشاره کرد و گفت: مردم این شهر ولایت‌مدار، متدین، شهید پرور هستند و علاقه زیادی به تشرف برای پیاده روی اربعین دارند اما متاسفانه نبود پلیس +10 موجب شده است تا مردم برای انجام کارهایشان به شهر ماهشهر بروند.

وی ادامه داد: البته رفت و آمد در جاده علاوه بر به خطر افتادن جان مردم، باعث صرف هزینه و وقت زیادی می‌شود.

خطیب جمعه شهر چمران اظهار کرد: در حال حاضر درخواست‌ها برای دریافت پاسپورت برای پیاده‌روی اربعین زیاد است اما در طول سال مردم برای انجام کارهای گواهینامه، نظام وظیفه، یارانه و... نیز به وجود این دفتر در این شهر نیاز دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع را از مسئولین مطالبه کردیم و درخواستمان این است که رفع این مشکل را در اولویت قرار دهند و زیرساخت ها و امکانات لازم برای راه‌اندازی این مجموعه را در این شهر فراهم کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول