اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۵۲ حلقه چاه کشاورزی به شبکه آب همدان متصل شد/ پایداری شبکه روز به روز بهتر می‌شود

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب همدان گفت: ۵۲ حلقه چاه کشاورزی به شبکه آب متصل شده و ۴۰ چاه در حال آبدهی هستند.

۵۲ حلقه چاه کشاورزی به شبکه آب همدان متصل شد/ پایداری شبکه روز به روز بهتر می‌شود

حمید عزیزی سخنگوی صنعت آب و فاضلاب همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی به همدان اظهار کرد: در خط اضطراری آبرسانی از ۱۶ کیلومتر، ۹ کیلومتر لوله‌گذاری و ۱۵ کیلومتر حفاری انجام شده و ۱۴ کیلومتر لوله در کارگاه وجود دارد که اکیپ‌ها در ۶ جبهه کاری فعالیت می‌کنند تا انتقال آب ۲۰ شهریور انجام شود.

وی اضافه کرد: در بخش چاه‌های کشاورزی ۵۲ حلقه چاه به شبکه متصل شده و ۴۰ حلقه نیز در حال آبدهی به شبکه است که از استان‌های مختلف اکیپ‌هایی حضور یافته و مشغول فعالیت هستند.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه در منطقه آق‌حصار یک حلقه چاه به مدار بهره‌‌برداری وارد می‌شود، افزود: در آبرسانی تانکری نیز تا ظهر امروز ۱۲۸ تانکر به محل‌هایی که با کاهش آب مواجه بودند، انتقال یافته که معادل یک میلیون و ۴۷۷ لیتر بود.

عزیزی عنوان کرد: در بخش شبکه نیز روز به روز وضعیت پایداری شبکه بهتر می‌شود تا به نقطه پایدار نزدیک شویم و در بسیاری از بخش‌های شهر شاهد قطعی آب نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: شیر فشار شکن زیر پل شهید قهاری نیز تعویض شد زیرا مناطق اطراف افت فشار داشتند که با تعویض این شیر مشکل حل می‌‌شود.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب همدان عنوان کرد: مشکل آب مناطق سعیدیه، روژان، رکنی، سبدبافان و آرتیمانی حل شده و اکنون برای حل مشکل آب بخش به بخش و کوچه به کوچه مشکلات بررسی و حل می‌شود و امیدواریم هر چه زودتر به پایداری شبکه نزدیک شویم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول