اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سایپای تهران؛ مازندرانی‌تر از دریای کاسپین بابل / فرار ستاره‌ها!

سایپا در تهران بیشتر از دریای کاسپین بابل بازیکن مازندرانی در تیم خودش دارد. نکته ای که جای تعجب دارد که چرا نمایندگان مازندران در تیم خودشان به بازیکنان و عوامل بومی اعتماد نمی‌کنند.

سایپای تهران؛ مازندرانی‌تر از دریای کاسپین بابل / فرار ستاره‌ها!

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در یکی از بازی‌های هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های سایپای تهران و دریای بابل در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار بعد از ۹۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۲ بر ۰ به سود نارنجی پوشان سایپا به پایان رسید. تقابل محمود فکری مازندرانی با تنها نماینده لیگ یکی مازندران یکی از جذاب ترین و حساس‌ترین دیدارهای هفته اول را شکل داد.

محمود فکری باتجربه که حالا برای احیای سایپا وارد این تیم شده، موفق شد در گام نخست موفق ظاهر شود و نشان داد تیمش را برای بازگشت به لیگ‌برتر بسته است. در سوی مقابل دریایی که از رایکا این سهمیه را به ارث برده این فصل با سر و شکلی تازه اولین تجربه لیگ یکی خودش را تجربه می‌کند و باید دید در آینده چه اتفاقی برای تنها سهیمه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد افتاد. شهر بابل عاشقان زیادی در فوتبال دارد آنها هم به مانند همسایه‌های قائم‌شهری خود تشنه حضور در لیگ برتر هستند!

اما در این بازی در نیمه اول این دیدار شاگردان محمود فکری در تیم سایپا سعی داشتند از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار بگیرند که همین گونه نیز شد و در دقیقه ۱۱ عارف حاجی عیدی با پاسی که به مجتبی ممشلی داد، سایپا را به گل اول مسابقه رساند.

تا دقایق پایانی بازی، نتیجه همچنان یک بر صفر به سود شاگردان محمود فکری بود که در دقیقه ۸۸ سایپا توانست توسط حامد کتاب به دومین گل خود دست یابد تا برخلاف فصل گذشته شروع خوبی در رقابت‌ها داشته باشد.

دریای بابل که این فصل به جای تیم رایکا وارد لیگ دسته یک شده،  تمرینات آمادگی خود را دیر شروع کرده و وحید بیاتلو باید برای هفته‌های آینده، برنامه‌ریزی درستی داشته باشد تا مثل فصل‌های گذشته، از مدعیان سقوط نباشد. هواداران بابلی انتظارات زیادی از بیاتلو و تیم دریا دارند و باید دید چه اتفاقاتی برای این نماینده مازندران رخ خواهد داد.

* سایپا مازندرانی‌تر از دریا !

هرچقدر بیشتر به تیم رقیب دریا دقت می‌کنیم متوجه موضوع جالبی می‌شویم که سایپا در تهران بیشتر از دریای کاسپین بابل بازیکن مازندرانی در تیم خودش دارد. نکته‌ای که جای تعجب دارد که چرا نمایندگان مازندران در تیم خودشان به بازیکنان و عوامل بومی اعتماد نمی‌کنند. معظلی که سال‌هاست تیم‌های مازندرانی دچار این چالش هستند و با وجود استعدادهای مازندرانی فراوان، غیربومی‌های جای بومی‌ها را در تیم‌ها می‌گیرند.

در مجموعه سایپا ۱۶ مازندرانی حضور دارند که نشان از تعصب بالای محمود فکری و اعتماد این مربی باتجربه مازندرانی به بازیکنان استانش است. محمود فکری بعنوان اسطوره باشگاه استقلال، حالا دیگر به اندازه کافی در مربیگری باتجربه شده و قطعا آینده درخشانی در عرصه مربیگری از این مربی مازندرانی شاهد خواهیم بود.

در سایپا علاوه بر محمود فکری به عنوان سرمربی و حسینی‌پور به عنوان مدیرعامل، شبیر لطفی (مربی) و مرتضی همتی (پزشک) تیم هستند. در سوی دیگر بازیکنانی چون نیما علیپور، حمید دیوسالار، مجتبی ممشلی، رضا فرجی، حسن نجفی، امیرحسین موسی زاده، عارف حاجی عیدی، عارف محمد علیپور، محمد حسین باباگلی، مهرشاد  صیدی، رضا خالقی‌فر و محمد مهری از جمله بازیکنان مازندرانی سایپا در تهران هستند که در تیم‌های مازندرانی اعتمادی به آنها نشده بود.

به گزارش فارس؛ ستاره‌های زیادی در استان مازندران هستند که متاسفانه به دلیل عدم توجه تیم‌های مازندرانی در شهرها و استان‌های دیگر کشور حضور موفق دارند و همین امر سبب شده تا این سال‌ها فرار ستاره‌های مازندرانی از استان افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول