اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تعهد ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز طی ۶ ماه امسال در کرمان/حذف بخاری‌های نفتی از مدارس استان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۴۰ میلیارد تومان تعهد خیران طی شش ماهه سال جاری داشته‌ایم، اظهار کرد: این رقم طی سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.

تعهد ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز طی ۶ ماه امسال در کرمان/حذف بخاری‌های نفتی از مدارس استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا هدایتی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت اظهار داشت: خیران در جای‌جای استان کرمان برای مدرسه‌سازی پای کار آمده‌اند.

وی بیان داشت: اگر خیری ۳۰ درصد ساخت مدرسه‌ای را قبول کند، بر اساس قانون بقیه هزینه‌ها را دولت تامین می‌کند و ۶۴ مدرسه با ۵۰۸ میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت تحویل آموزش و پرورش استان کرمان شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان ادامه داد: طی یک سال اخیر حدود ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت در مدارس، ساخت ۱۰۰ سرویس بهداشتی با ۴۷۰ چشمه و تعمیر مدارس انجام شده است.

هدایتی از اختصاص اعتبار ۲۷ میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان‌های استان کرمان خبر داد و افزود: ۳۷ میلیارد تومان برای هوشمندسازی فضای آموزشی و تجهیزات آموزشی استان طی سال گذشته هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰ میلیارد تومان تعهد خیران طی شش ماهه سال جاری داشته‌ایم، اظهار کرد: این رقم طی سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.

هدایتی با اشاره به مشارکت مردم و فرهنگیان برای ساخت مدرسه از کسب رتبه سوم کشوری در این زمینه خبر داد و عنوان کرد: اعتبارات خوبی برای ساخت ۳۶ مدرسه در نقاط محروم استان کرمان دریافت کرده‌ایم.

وی همچنین برچیدن مدرسه‌های کانکسی را از مهمترین برنامه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان برشمرد و تصریح کرد: تا مهرماه ۱۴۰۲ مدارس کانکسی و مدارس سنگی استان کرمان برچیده می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان از تکمیل استخرهای نیمه‌تمام آموزش و پروش و پنج خوابگاه نیمه‌تمام در آینده‌ای نزدیک و استانداردسازی سرمایشی و گرمایشی ۷۷۷ کلاس درس خبر داد و افزود: استانداردسازی ۲۰۰ کلاس درس هم در دستور کار است و بخاری‌های نفتی از مدارس کرمان برچیده شده‌اند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول